کد خبر: ۵۵۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷ 09 January 2018

با برگزاری انتخابات ، 5 عضو هیئت مدیره کلنیک شهید مفتح شهر یاسوج مشخص و معرفی شدند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، قبل از برگزاری انتخابات در سخنانی با اشاره به مشکلات کلنیک های شهر یاسوج گفت : یکی از مشکلات مهم در کلنیک ها بحث نوبت دهی است که گاها برای مردم زحمت هایی درست کرده است که البته با راه اندازی نوبت دهی اینترنتی تا حدودی این مشکل حل شده است اما لازم است هم وضعیت سیستم به روزتر و کارامد تر شود و هم اطلاع رسانی صورت گیرد تا مردم با شیوه نوبت دهی غیره حضوری آشنا شوند و دیگر وقت زیادی را صرف حضور در کلنیک ها ننمایند .

دکتر اورنگ ایلامی افزود : با راه اندازی کلنیک جدید بسیاری از مشکلات کلنیک ها هم در بحث کمبود فضای فیزیکی و هم در بحثت ایجاد ترافیک در یک نقطه شهر حل خواهد شد.

ایلامی در ادامه به بحث انتخابات تعیین هیئت مدیره کلنیک شهید مفتح اشاره کرد و گفت : هیئت مدیره جدید با شرایط جدیدتری مواجه می شوند از جمله اینکه اختیارات برای هیئت مدیره به خصوص در بحث برون سپاری خدمات افزایش یافته است.

 پیشرفت خدمات کلنیک ها بسیار محسوس بوده است 

در ادامه رئیس کلنیک شهید مفتح به ارائه گزارشی از عملکرد شعبه های این کلنیک پرداخت و گفت : یکی از مشکلات ما بحث فضای فیزیکی بود که اکنون با دارا بودن 5 کلنیک وضعیت بهتر از قبل شده است که در این کلنیک ها 77 متخصص ، 21 فوق تخصص و 4 هیئت علمی غیر پزشک مشغول به کارند.

دکتر محمدی افزود : مراجعات زیاد خصوصا در اوایل صبح باعث بروز مشکلات زیادی برای کلنیک ها و مردم شده بود که با راه اندازی نوبت دهی اینترنتی وضعیت کمی بهتر از قبل شده است.

وی گفت : الان بین 30 تا 40 درصد نوبت دهی ما اینترنتی است که با توجه به راه اندازی تازه این سیستم آمار خوبی است هرچند شاید مشکلاتی هم باشد اما روز به روز مشکلات سیستم نوبت دهی اینترنتی کمتر می شود.

 دکتر محمدی بیان کرد : در سال 92 مراجعات به کلنیک ها 30 هزار نفر در ماه بود که این رقم به 48 هزار نفر در سال 96 رسیده است ضمن اینکه خدمات ما از 200 نوع خدمات در سال 92 به 720 مورد در سال 96 رسیده است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد پس از سخنان دکتر ایلامی و دکتر محمدی انتخابات در صحت و سلامت برگزار شد و اعضای هیئت مدیره معرفی شدند که بر اساس آرای ماخوذه اعضای هیئت مدیره به شرح زیر اعلام شدند:

دکتر بهرام محمدی ، دکتر پروین غفاری ، دکتر یزدانپناه ، دکتر حسن زاده و دکتر سعادت محرابی

تصاویر تکمیلی

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار