کد خبر: ۵۵۰۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴ 11 January 2018
رئیس شورای اداری شهرستان لنده با اشاره به پروژه‌های متعدد شهرستان لنده گفت: ضروری است ادارات کل نسبت به برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه‌های زخمی شهرستان اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، دارا کریمی‌نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان لنده با اشاره به ضرورت کار و تلاش مسؤولان برای خدمات‌رسانی به مردم اظهار داشت: در سال‌های گذشته خدمات قابل توجهی به این شهرستان روانه شده که مردم قدردان آن هستند.

وی افزود: مدیران شهرستان باید همت خود را دوچندان کنند و با رصد پروژه‌های شهرستان و سنجش وضعیت آنها نسبت در صدد جذب اعتبارات از منابع موجود باشند.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده تصریح کرد: تا به امروز مدیران شهرستان با همکاری و تعامل و همدلی بسیاری از مشکلات شهرستان را مرتفع ساختند ولی لازم است در ادامه راه این همدلی و همراهی را تقویت کنند.

کریمی‌نژاد در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده و پروژه‌های اجرایی شده در شهرستان لنده یادآور شد: آسفالت و روکش جاده لنده به سوق، گازرسانی به روستاها، تقویت حوزه‌های کشاورزی و ایجاد ایستگاه‌های پمپاژ آب، اجرای پروژه دو مداره کردن برق شهرستان و جداسازی از برق سوق، تقویت ایستگاه برق و ده‌ها پروژه دیگر نمونه ای از خدمات انجام شده در 4 سال گذشته بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته باید بدانیم این شهرستان ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری، بهره‌برداری از گیاهان دارویی، صنایع دستی و قالیبافی، حوزه کشاورزی را دارا بوده که این امر نیازمند اعتبار و همراهی مسؤولان استانی می‌باشد.

فرماندار لنده به اقدامات حوزه راه و شهرسازی نیز اشاره و اداره داد: مستأسفانه به دلیل مشکلات اعتباری برخی پروژه‌های شهرستان راکد مانده که از آن جمله میتوان به پل عابر پیاده روستای موگر، راه روستایی عروه اشاره کرد.

کریمی‌نژاد به پیشرفت فیزیکی ساختمان اداری فرمانداری لنده اشاره و گفت: این پروژه بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته ولی به دلیل کمبود اعتبارات بیش از 8 ماه است که راکد می‌باشد.

وی مخزن آب شهری را یادآور شد و افزود: لازم است به دلیل مشکلات آبی در سطح شهرک‌ها این پروژه هر چه سریعتر تأمین اعتبار و عملیات اجرایی آن به اتمام برسد.

فرماندار لنده در ادامه به مظلومیت گردشگری و میراث فرهنگی شهرستان لنده اشاره و خاطرنشان کرد: این شهرستان زادگان هنرمندان و بزرگان بسیاری بوده ولی در حوره میراث فرهنگی و گردشگری آن تا کنون اقدام قابل توجهی انجام نشده و در مظلومیت به سر می‌برد.

کریمی‌نژاد در ادامه به سالروز وفات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اشاره و گفت: آیت‌الله هاشمی یار دیرین انقلاب بوده که در تمام ادوار انقلاب برای گسترش آرمان‌ها و اعتقادات و پیشرفت همه‌جانبه کشور تلاش کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار