کد خبر: ۵۵۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲ 11 January 2018
آبداران آب و فاضلاب روستایی شهرستان بیش از 13 ماه است که حقوق دریافت نکردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پروژه ایستگاه پمپاژ آب روستایی در بخش موگرمون شهرستان لنده بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید که با حضور مدیرکل آبفای روستایی انجام شد  تعدادی از آبداران نسبت به وضعیت شغلی و معیشتی خود ابراز گلایه‌مندی داشته و خواستار رسیدگی به وشعیت حقوقی خود شدند.

رفیعی از آبداران آب و فاضلاب روستایی با اشاره به عدم پرداخت 13 ماهه حقوق خود و همکارانش اشاره و یادآور شد: تا به امروز بارها این موضوع را به گوش مسؤولان استانی و شهرستانی رسانده‌ایم ولی هیچ فریاد ما را نشنیده‌ است.

وی خطاب به معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ما توانایی پاسخگویی نیاز معیشتی خانواده خود نیستیم، آیا شرمندگی 13 ماهه ما در مقابل خانواده‌هایمان کافی نیست؟

رفیعی یادآور شد: از مسؤولان استانی و شهرستانی می‌خواهیم حقوق 13 ماهه ما را پیگیری کنند تا از شرمندگی خانواده‌هایمان در بیاییم.

افتخاری از از دیگر آبداران اداره آبفای روستایی شهرستان لنده با اشاره به وعده‌های تو خالی مسؤولان گفت: وضعیت معیشتی و شکم خانواده‌هایمان را نمی‌توانیم با وعده‌های تو خالی مسؤولان پر کنیم انتظار داریم در این خصوص تدبیر و درایت مسؤولان استانی شامل حال ما شود.

در پاسخ به مطالبات آبداران عزیز فیلی معاون امور عمرانی و هماهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به دغدغه‌ها و مطالبات آنها اشاره کرد و گفت: این مطالبات کاملاً به حق بوده و در سریعترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

این مقام استانی در ادامه از مدیرکل آبفای روستایی خواست با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل موجود نسبت به رفع این مشکلات در اسرع وقت اقدام و تصمصمیات لازم جهت پرداخت حقوق و معوقات آبداران لنده‌ای اتخاذ و اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار