در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد
تولید کننده ی بزرگ زیتون استان و عضو شورای ملی زیتون ایران در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به تبیین دلایل حضور خود با این ساعت شنی و آنچه که در آن جلسه گذشته بود پرداخت.
کد خبر: ۵۵۱۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 13 January 2018

هفته گذشته بود که در شورای گفتگوی بخش خصوصی و بخش دولتی در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی یاسوج ، یکی از تولیدکنندگان بخش کشاورزی در اقدامی جالب با ساعت شنی به جلسه آمد و گفت : با این ساعت شنی به جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی آمده ام تا بگويم که با تغییر مدیریت ها، مشکلات تولیدکنندگان حل نشده بلکه مانند شنهای ساعت شنی جابجا شده اند!

تولیدکننده کهگیلویه و بویراحمدي خطاب به مسئولان استان گفت : مانند شمعی در حال سوختن هستم، لطفا مرا فوت نکنید.تولید این استان بیمار است، نگذارید این بیماری به مغز برسد.

هر چند رسانه ها کمتر به این موضوع پرداختند اما با توجه به سخنان پر از کنایه ! این تولید کننده هم استانی که عضو یکی از انجمن های کشوری است و تجارب بسیار زیادی از کشورهای مختلف دارد ، بر آن شدیم تا در گفتگویی دلیل این اقدام وی را جویا شویم.

غلام علی حیدری ، تولید کننده ی بزرگ زیتون استان و عضو شورای ملی زیتون ایران در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به تبیین دلایل حضور خود با این ساعت شنی و آنچه که در آن جلسه گذشته بود پرداخت.

ماجرای ساعت شنی در جلسه با استاندار چه بود؟ / آدرس تخلفات را به احمدی دادم که حجت تمام باشد / شیر داغ خورده نوک زبانش سوخته !

 

ماجرای ساعت شنی چیست؟
ضمن تشکر از  جنابعالی ابتدا عرض می کنم که ساعت شنی سرشار از پیام هست. پر واضح است که پیام ساعت شنی در ابتدا متوجه خود استاندار محترم سپس گوشزد به اعضای شورای گفت و گو بود ، تا اولاً  نماینده ارشد دولت بدون روتوش متوجه برخی تصمیمات ناصواب در حوزه مدیریتی استان شود . به هرحال حقیر از این طریق صرفاً قصه های تلخ تولیدات بخش کشاورزی در زمینه ها و جهات مختلف را در قالب ساعت شنی به صراحت لهجه بیان کردم، و از نامهربانی سازمانی و مدیریتی و جفاهای رفته بر جامعه تولید بخش کشاورزی پرده برداری نمودم و حتی آدرس برخی تخلفات را دادم تا حجت تمام شود. اما افسوس که جناب استاندار در این ماجرا ظاهراً عجله دارند امیدوارم که مصداق این ضرب المثل نشوند که چون « شیر داغ خورده نوک زبانش سوخته »!!!
 
ماجرای ساعت شنی در جلسه با استاندار چه بود؟ / آدرس تخلفات را به احمدی دادم که حجت تمام باشد / شیر داغ خورده نوک زبانش سوخته !
 
جهاد کشاورزی را در اداره ورزش و جوانان ادغام کنید!
البته به نظرم خوب شد که خیلی سریع آن طرف سکه برای ما تولیدکنندگان  آشکار گردیده است، ولی فکر نکنم تحمل این هزینه آسان باشد. به عبارت ساده تر عرض کنم که دراین ماجرا به عنوان یک تولیدکننده در سطح ملی متوجه شدم که هیچ امیدی نباید از دولت و نماینده دولت برای حل مشکلات داشت و کاملا ملتفت شدم که قول و وعده های دولت و نماینده ارشد آن ظاهراً سرابی بیش نیست. و تکلیف واحدهای تولیدی را دیگر در مسیر استانداری و دولت نباید جستجو کرد، بلکه باید دنبال راه و چاره اساسی بود، لذا بهترین پیشنهاد بنده به صنف تولیدات بخش کشاورزی درخواست حذف سازمان جهادکشاورزی و انحلال این سازمان در اداره ورزش و جوانان است، چون واقعاً صحنه واحدهای تولیدی بیشتر به زمین بازی شباهت پیدا کرده است.
ثانیاً پیام ساعت شنی به اعضاء شورا بود از این بابت که در جریان جلسه واقعاً قرائن و شواهد نشان میداد که روح جلسه با هدف بازسازی هویت های مشوش در استان  در حال تولید پلان و ترسیم نقشه ساختمان ذهن مشوش می باشد، که با استفاده از ابزار تحقیر و حتی اجبار شنیداری در حال پاره کردن پرده احترام گفتگو است. بنابراین بنده خواستم در کمترین و کوتاه ترین زمان به اعضاء شورا عرض کنم از آن جهت که هویت گفتگو به شناخت مشترکات و احترام به نظریه مخالف است. و به عنوان عضو شورا در این جلسه صرفا خواستم عرض کنم نگذارید اصول اساسی گفتگو توسط هویت های مشوش مصادره گردد. و به عنوان عضو شورا  با صراحت در قالب طرح ساعت شنی به وظیفه عمل کردم، تا حجت را هم بر اعضای شورای گفتگو که به عنوان پارلمان مشترک بخش خصوصی و دولت در سطح استان تمام نموده و از هویت شورا دفاع کنند. و نگذارید هویت های مشوش بیش از این دست اندازی کنند زیرا هویت های مشوش در جامعه باعث تشویش اذهان گردیده و حیات توسعه پایدار را تهدید می کنند.
قطعا اگر جلوی انحراف گرفته نشود و اگر بزرگان این شورا و حتی بیرون از شورا تلاش نکنند بی شک خسارت جبران ناپذیری در راه است.
امیدوارم که بانیان برخی نادرستی ها از جامعه تولید به خاطر جفاهای رفته ضمن عذرخواهی تلاش منجر به اصلاح کنند.
 
ماجرای ساعت شنی در جلسه با استاندار چه بود؟ / آدرس تخلفات را به احمدی دادم که حجت تمام باشد / شیر داغ خورده نوک زبانش سوخته !

پیش بینی شما از وضعیت توسعه استان چیست ؟
قبلاً شاهد توزیع نامناسب منابع بودیم و اکنون متاسفانه شاهد توزیع نامناسب قدرت تصمیم گیری هستیم.
که این حرکت اولاً باعث سرخوردگی ثروت ارزشمند منابع انسانی استان که مورد بی مهری قرار گرفتند هستیم و مهمتر باید به خاطر این رویه غلط منتظر بازگشت قوم گرایی مدرن حتی بدتر از دهه ۳۰ و ۴۰ استان باشیم.
و اگر وضع چنین باشد اولاً خلاف منویات مقام معظم رهبری است، ثانیاً خسارت همگانی در انتظار است..!
البته که ما به وضع موجود خوشبین نیستیم، و خواهش من از شما به عنوان رسانه انتشار بدون روتوش مطالب است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار