کهگیلویه؛
شهردار دهدشت و معاونین با پرسنل و کارکنان خدماتی شهرداری دهدشت نشست صمیمانه ای داشت و با آنان اتمام حجت کرد.
کد خبر: ۵۵۲۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۸ 15 January 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، اسفندیار برخه شهردار دهدشت اظهار داشت: اعضای شورای شهر بنده را به عنوان شهردار دهدشت انتخاب و به مردم معرفی نمودند و بنده نیز موظفم که در راستای رضایتمندی اعضای شورای شهر که همان رضایتمندی مردم در خصوص خدمات دهی هرچه بهتر به شهروندان و عمران و آبادانی شهر است گام برداشته و اقدام کنم.

وی افزود: مدتی است که شاهد کم کاری از ناحیه شما در قبال عدم تسریع در جمع آوری پسماندها گزارش داده می شود که این امر طبیعتأ موجبات نارضایتمندی مردم شهر را در پی خواهد داشت.

شهردار دهدشت خطاب به پرسنل خدوم شهرداری تصریح کرد: بنا به دریافت گزارشاتی عنوان شده است که تایم کاری مشخصی ندارید و تعدادی از ساعت 5 الی ساعت 8 صبح مشغول به کارند و بعد از آن به بهانه اینکه محل سکونتشان خارج از شهر و در روستاست کار خود را تعطیل می کنند.

برخه از عدم جمع آوری پسماندها در روز جمعه و بر زمین ماندن آنها توسط پرسنل خدماتی گله مند بود و گفت: این امر موجبات نارضایتی شهروندان را به همراه داشته است.

 

اتمام حجت شهردار دهدشت با پرسنل خدمات شهری

شهردار دهدشت به کارکنان حوزه خدماتی خود بصورت شفاف تصریح نمود: شما زیر مجموعه معاونت خدماتی شهرداری هستید و بنده از معاونت خود، نظافت و تمیزی جداول شهر بطوریکه رضایت مندی نسبی شهروندان را در پی داشته باشد، خواهانم.

اسفندیار برخه در ادامه گفت: نظافت و جمع آوری پسماندهای شهر حتی در روزهای تعطیل و بالأخص روز جمعه نباید بر روی زمین بماند و چنانچه کار اصولی بدون از هر گونه تنبلی و کژ روی در نظافت و جمع آوری جداول از طرف شما کارکنان خدوم انجام بگیرد، طبیعتا بنده هم تلاش را بر آن خواهم گذاشت که مزایای شما به خصوص جمعه کاری و اضافه کاریتان به گونه ای که حق شما باشد به شما پرداخت شود، در غیر اینصورت پرداخت اضافه کاری از حقوق تان جدا می شود.

اسفندیار برخه در پایان ضمن خسته نباشید مجدد به این قشر زحمت کش بیان کرد: باعنایت به تأکید مسئولین محترم شهرستان به خصوص دادستان محترم در امر نظافت و تمیزی جداول شهر و جمع آوری و انتقال پسماندها، تمام توان خود را بکار بگیرید و تلاش کنید رضایت نسبی شورای شهر و شهروندان را در حوزه خدمات برآورده بکنیم و امیدوارم آن چیزی که از شما انتظار دارم تحقق یابد و شرمنده مردم شهر مان نباشیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
اقای برخه ای کاش یکبار قانون کار رامطالعه میکردی که نوشته روز جمعه روز تعطیل رسمی برا کارگران هست وازطریق توسل به زور نمیتونی این قشر ضعیف را به کار وادار کنی
پاسخ ها
همسايه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
واقعا همينطوره.هميشه اين قشر ضعيف هست كه بايد زور بشنوه.كارگر بدبخت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار