اما در اقدامی عجیب تر یکی از مدیران کل حوزه ی استاندار پس از کنار گذاشته شدن ضمن عدم حضور در مراسم تکریم و معارفه ، کانال تلگرامی که مربوط به حوزه ی بانوان و مرتبط با پست قبلی خود بود را شخصی کرده و به نام خود تغییر داده است.
کد خبر: ۵۵۲۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶ 15 January 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،چند سالی است که تغییر مدیریت ها در کهگیلویه و بویراحمد با حواشی عجیب و غریبی همراه است! برخی مدیران که آمدن خود را مدیدن زد و بندهای سیاسی و گاها قومی قبیله ای می دانند در هنگام تکریم و معارفه به شدت از منبع حمایت کننده خود تعریف و تمجید می کنند که همین چند وقت پیش در یکی از تکریم و معارفه ها مدیر قبل که به واقع از ضعیف ترین مدیران استان هم بود چنان سنگ تمامی برای نماینده ی حامی خود گذاشت که همه را به تعجب واداشت اما قبل از این تعریف و تمجیدها مزد خود را گرفته و به موقعیتی بالاتر هم ارتقاء یافت.
یکی دیگر از اقدامات عجیب برخی مدیران کنار گذاشته شده ، عدم حضور در مراسم تکریم و معارفه است که از دلبستگی شدید این افراد به پست خود و البته حس طلبکاری که نسبت به مردم دارند ، حکایت دارد.
اما در اقدامی عجیب تر یکی از مدیران کل حوزه ی استاندار پس از کنار گذاشته شدن ضمن عدم حضور در مراسم تکریم و معارفه ، کانال تلگرامی که مربوط به حوزه ی بانوان و مرتبط با پست قبلی خود بود را شخصی کرده و به نام خود تغییر داده است.
سایت چهار فصل نوشت :معاونت امور بانوان استانداری از معاونت هایی است که برای رسیدگی به مشکلات بانوان استان و در جهت تسهیل و کمک به این بانوان ایجاد شده است که در این حوزه به فعالیت می پردازد که انجام مطالعات و تحقیقات لازم در خصوص وضعیت مسایل و مشکلات بانوان استان در ابعاد زندگی، خانوادگی، اجتماعی وجهت دهی آنان به سوی سیاست های کلان جمهوری اسلامی ایران از جمله وظایف آنهاست.

آئین تکریم فریبا رحمانپور مدیرکل سابق و معارفه آذر صفایی نیا مدیرکل جدید امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد 28 آذر ماه امسال بدون حضور فریبا رحمانپور برگزار شد.

این روزها اما بعد از معارفه مدیر کل جدید امور بانوان استانداری شاهد هسیتم که نام کانال تلگرامی که وابسته به این معاونت است از " کانال امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد" به " کانال رسمی فریبا رحمانپور" تغییر نام داده است که این مطلب را به ذهن متبادر می کند این کانال هویت اداری و سازمانی خود را با رفتن مدیر سابق از دست داده است و به یک کانال شخصی تبدیل شده است.

 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این موضوع هشداری است برای مسولین که توجه داشته باشند چنانچه این مدیر کل و یا دیگر مسولین ، نام کانال را تغییر ندهند و با توجه به این موضوع که مدیریت کانال را خود بر عهده دارند ، اگر بخواهند موضوعی را به عنوان تسویه خساب سیاسی در این کانال ها منتشر کنند ، چه کسی باید پاسخگو باشد؟ و نکته دیگر اینکه با توجه به رواج اطلاع رسانی های شبکه های مجازی ، آیا چنین کانال هایی متعلق به جایگاه است یا شخص؟

به هر جهت این اتفاق هشداری است برای مدیران خصوصا استاندار که در این زمینه کمی هوشیارانه تر عمل کند و به مسولان و مدیران این تذکر را بدهد که برای راه اندازی چنین کانال هایی طبق ضوابطی خاص عمل شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
اینم حرفیه ! به نظرم برای موضوع استفاده ی دستگاه ها از شبکه های مجازی قانونی باشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار