کد خبر: ۵۵۳۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ 17 January 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جهان دیماز در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت شهروند دهدشتی مبنی بر برداشت اینترنتی به مبلغ 200 میلیون ریال از حساب بانکی خود، بررسی این موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه گفت: کارشناسان پلیس فتا طی اقدامات فنی و استعلامات لازم از بانک مربوطه مشخص شد که تراکنش‌های صورت گرفته از حساب شاکی از طریق یکی از شرکت‌های گردشگری به حساب شرکت خدمات اینترنتی واریز شده است.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی با مراجع قضایی و صدور دستورات صادره تمام موجودی حساب شرکت مزبور مسدود و به قید فوریت از آن شرکت خواسته شد که وجه برداشت شده عودت داده شود، که در همین راستا مبلغ از دست رفته توسط شرکت مزبور به حساب شاکی عودت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در ادامه افزود: با توجه به اینکه متهم خارج از حوزه استحفاظی این شهرستان می‌باشد پرونده جهت دستگیری متهم به پلیس فتا استان تهران ارسال شد. 

دیماز خاطرنشان کرد:شهروندان در صورت بروز مشکلات در فضای سایبری به پلیس فتا مراجعه و مشکل خود را با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند و یا با شماره تلفن 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار