در دیدار سرپرست آموزش و پرورش بویراحمد با فرمانده جدید بسیج ناحیه بویراحمد مطرح شد:
سید نظام مرادی : ما سپاه را مدافع انقلاب ، نظام و رهبری می دانیم و آماده هر گونه همکاری هستیم ضمن اینکه تاکنون نهایت همکاری سپاه با خود را داشته ایم و از این بابت از سپاه تقدیر می کنیم.
کد خبر: ۵۵۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶ 18 January 2018

سرپرست و مسئولین بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با فرمانده جدید مقاومت بسیج سپاه ناحیه یاسوج دیدار کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در این دیدار ضمن تبریک انتصاب سرهنگ شاهینی به این سمت گفت : آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با داشتن بالغ بر ۶هزار پرسنل شاغل و بازنشسته و همچنین بیش از ۶۰ هزار دانش آموز پر جمعیت ترین آموزش و پرورش استان است که این ظرفیت بزرگی  برای دفاع از ارزش ها و نهادینه کردن فرهنگ انقلابی است که  مجاهدانه تلاش می نماید.
سید نظام مرادی ضمن تشکر از بسیج فرهنگیان افزود : یکی از مهمترین فعالیت های این آموزش و پرورش در حوزه ی بسیج اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس است که تاکنون و در مرحله اول هزار و ۶۰۰ دانش آموز به این مناطق اعزام و در مرحله دوم که اسفندماه خواهد بود اعزام های دانش آموزی از سر گرفته می شود.
 
مرادی : ما سپاه را مدافع واقعی انقلاب و رهبری می دانیم / سرهنگ شاهینی : به واقع در حال درس پس دادن به شما فرهنگیان هستیم

مرادی با اشاره به اینکه ۷ آموزشگاه شاهد در شهرستان بویراحمد فعالیت می کنند ، گفت : آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در سال تحصیلی جدید ، یادواره ی شهدای دانش آموزی را برگزار نموده است.
وی بیان کرد : سرکشی از خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه های همیشگی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد بوده است .
سید نظام مرادی در پایان سخنان خود گفت : ما سپاه را مدافع انقلاب ، نظام و رهبری می دانیم و آماده هر گونه همکاری هستیم ضمن اینکه تاکنون نهایت همکاری سپاه با خود را داشته ایم و از این بابت از سپاه تقدیر می کنیم.
 
مرادی : ما سپاه را مدافع واقعی انقلاب و رهبری می دانیم / سرهنگ شاهینی : به واقع در حال درس پس دادن به شما فرهنگیان هستیم
 

در ادامه این نشست مسئول بسیج فرهنگیان شهرستان بویراحمد گفت: بیش از ۳هزار و پانصد بسیجی فرهنگی داریم ضمن اینکه بیش از ۴۰هزار دانش آموز هم عضو بسیج دانش آموزی این شهرستان می باشند.
امین درخشان زاده افزود : ۵۰حلقه صالحین با مدیریت فرهنگیان در این شهرستان اجرا می شود .
وی گفت : کارگروه فعال علمی پژوهشی کانون بسیج فرهنگیان ۴سال متوالی رتبه برتر استانی دوره های آموزشی را کسب نموده است.
 
مرادی : ما سپاه را مدافع واقعی انقلاب و رهبری می دانیم / سرهنگ شاهینی : به واقع در حال درس پس دادن به شما فرهنگیان هستیم
 

در پایان این نشست فرمانده جدید بسیج ناحیه بویراحمد ضمن تشکر از حضور مسئولین آموزش و پرورش و قدردانی از زحمات زیاد فرهنگیان در راستای اهداف نظام گفت : به واقع ما در حال درس پس دادن به شما فرهنگیان عزیز هستیم چرا که ما همه تربیت شده ی کلاس های درس معلمین متعهد هستیم.
سرهنگ شاهینی افزود : شما حق بزرگی بر جوامع بشری و همه ی آحاد جامعه دارید و فرهنگیان پتانسیل خوبی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی هستند.
وی افزود : هر جا بسیج است ، پیشرفت و آبادانی هم هست  و هدف ما هم تعامل است و حتما برنامه های ما با جامعه فرهنگیان تعامل هر چه بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد.
شاهینی در پایان گفت : همه ی ظرفیت های سپاه و بسیج را برای تحقق اهداف آموزش و پرورش که همان اهداف نظام مقدس اسلامی است ، به کار خواهیم گرفت.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار