کانال های هواشناسی هم بر طبق نقشه هایی که به دستشان می رسید تجزیه و تحلیل می کردند و نتیجه را با اما و اگر اعلام می کردند و یک نکته را هم در پایان هر گزارش عنوان می کردند و آن دست به دعا شدن مردم بود.
کد خبر: ۵۵۴۶۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 20 January 2018

کهگیلویه و بویراحمد که میانگین بلندمدت بارش سالانه در آن به بالای 700 میلیمتر می‌رسید و حدود 10 درصد آب‌های جاری کشور را در خود جای می‌داد هم اینک میانگین بارش در برخی مناطق آن حتی با بیش از 120 روز از سال زراعی جاری کمتر از 60 میلی متر گزارش شده است.
کم بارشی و نباریدن های طولانی فصل پاییز و اولین ماه زمستان ، همه را نا امید کرده بود ، گزارش های قبلی هواشناسی هم نوعی سردرگمی را بوجود آورده بود چرا که همه چیز به اما و اگر بسته بود تا جایی که از قبل وعده بارش های اواخر آذر و دی ماه داده شد اما با تغییر الگوها این دو ماه هم همچنان بی بارش سپری شد. کانال های هواشناسی هم بر طبق نقشه هایی که به دستشان می رسید تجزیه و تحلیل می کردند و نتیجه را با اما و اگر اعلام می کردند و یک نکته را هم در پایان هر گزارش عنوان می کردند و آن دست به دعا شدن مردم بود.
از هفته گذشته مردم برخی نقاط استان با هدایت برخی روحانیون اقدام به برپایی نماز باران کردند البته این موضوع در دیگر نقاط کشور هم به وفور انجام شد ضمن اینکه برنامه ی محلی طلب باران با نام " یالا یالا بارونی " هم در برخی نقاط برپا شد و بالاخره استان به صورت سراسری لبخند خدا را دید تا بغض آسمان بترکد و شروع به بارش کند و شهر یاسوجی که چند سالی است از بارش برف بی نصیب بوده است از صبح امروز شاهد بارش برف باشد و خوشحالی وصف ناپذیری را در میان مردم بوجود آورد.
 
لبخند خدا به نمازهای باران بغض آسمان را ترکاند  / تعطیلی برخی مدارس در کهگیلویه و بویراحمد
 
تعطیلی برخی مدارس مناطق مختلف استان

رئیس اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی برخی از مدارس استان به علت بارش برف خبرداد.

«حمید محمدی زاده» گفت: برخی از مدارس استان به علت بارش برف در نوبت صبح روز شنبه، 30 دیماه تعطیل شدند.

وی افزود: به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر عمومی، دوره تحصیلی ابتدایی در منطقه مارگون از توابع شهرستان بویراحمد در نوبت صبح روز شنبه، 30 دیماه تعطیل است .

رئیس اداره‌ اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدارس منطقه "دشتروم" از توابع شهرستان بویراحمد در نوبت صبح تعطیل هستند.

محمدی زاده تصریح کرد: مدارس منطقه "دشتک" و "سرحد" در بخش دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه در نوبت صیح تعطیل شدند.

وی اضافه کرد: در صورت مساعد نبودن هوا و اختلال در تردد دانش آموزان با توجه به گزارش روسای مناطق آموزش و پرورش استان برای سایر مناطق تصمیم گرفته می شود و از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.

پرواز فرودگاه یاسوج به تهران لغو شد

مدیر فرودگاه یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرواز رفت و برگشت "یاسوج- تهران" امروز شنبه، 30 دی ماه لغو شد .

‌ «علی محسنیان» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: این پرواز شماره 3704 شرکت هواپیمایی آسمان به‌علت شرایط جوی نامناسب بد آب و هوایی و عدم دید افقی کافی جهت فرود هواپیما در فرودگاه یاسوج لغو اعلام شد .

وی بیان کرد: ساعت پرواز "تهران به یاسوج" ساعت 7:30 و "یاسوج به تهران" ساعت 9:30 صورت می‌گیرد .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
عجب تيتر قشنگي زدين خدا رو هزار مرتبه شكر به خاطر نزول رحمتش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار