کهگیلویه؛
رییس مرکز بهداشت و درمان بخش دیشموک از نجات جان یک مادر باردار در برف و کولاک در روستای بناری این بخش خبرداد.
کد خبر: ۵۵۴۸۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳ 20 January 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه وبویراحمد از دهدشت، علیرضا افروغ اظهار داشت: این مادر باردار را با یک چهارپا (الاغ) به جاده روستا رساندیم که زن باردار با خدمات رسانی به موقع تیم مامای مرکز درمانی دیشموک ، حضور حسن امیریان بخشدار و حکمت رجبی پور راننده جهادی خودرو جهادکشاورزی این بخش به مرکز درمانی انتقال و جان وی نجات یافت.

وی بیان کرد: به جهت بارش سنگین برف و شرایط جوی نامساعد در روستای بناری امکان رفتن آمبولانس ، ماشینهای سبک  و همچنین کمک رسانی از طریق اورژانس هوایی نبود.  بیش از ۳۰سانتیمتر برف در این منطقه باریده و راه ارتباطی روستای بناری کاملا مسدود است.

حسن امیریان، بخشدار دیشموک از قطعی مسیر ارتباطی بیش از ۴۵ روستای این بخش به علت بارش برف و باران با مرکز شهر خبر داد و گفت: هم اکنون راه های مواصلاتی حومه غربی" دیشموک _خوزستان" و "دیشموک_سرحد شرقی" و "دیشموک _سرگچ" قطع است.

امیریان اضافه کرد: تنها مسیر ارتباطی که برای شهر دیشموک به خارج از این شهر در آن امکان تردد وجود دارد مسیر "دیشموک به دهدشت" است. 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خلخال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
درود بر بخشدار توانمند و دلسوز منطقه دیشموک که انصافا سنگ تمام میگذارد و از خود گذشتگی میکنه اگر در دولت تدبیر امید 20/درصدشون مثل امیریان بود الان وضع کشور اینجور نبود بهرحال درود بر شرفش که واقعیت هارا میگه و تمام تلاشش را برای رفع مشکلات انجام میدهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
آقای امیر یان خست۶ نباشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار