بعد از ظهر امروز فردی یا افرادی با مراجعه به یک طلافروشی واقع در زیر پل هوایی یاسوج بعد از سرقت طلافروش را نیز با خود سوار بر یک دستگاه خودروی پراید کرده و به گروگان بردند.
کد خبر: ۵۵۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲ 20 January 2018

سارقان یک طلافروشی در زیر پل هوایی یاسوج بعد از سرقت، طلافروش را نیز با خود به گروگان بردند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، برخی از رسانه های استان نوشتند : بعد از ظهر امروز فردی یا افرادی با مراجعه به یک طلافروشی واقع در زیر پل هوایی یاسوج بعد از سرقت طلافروش را نیز با خود سوار بر یک دستگاه خودروی پراید کرده و به گروگان بردند.

بر اساس این گزارش،رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمدبا تایید این خبر گفت: هم اکنون جزئیات سرقت از طلافروشی و گروگان گیری یکی از شرکای طلافروش در دست بررسی است.
سردار مهدی انصاری با بیان اینکه میزان طلاهای سرقت شده مشخص نیست، اظهار داشت: هنوز از جزئیات اطلاع دقیقی وجود ندارد ولی به محض تکمیل بررسی ها موضوع اطلاع رسانی می شود.
وی با بیان اینکه در این روز روشن کسی متوجه سرقت از طلافروشی نشده است،افزود: این امکان که سارق اختلاف مالی با طلافروشی داشته باشد نیز به طور کامل مشخص نیست و بلکه باید مسئله به طور دقیق بررسی شود.
تکمیلی

 سردار انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : در ساعت ۱۴ و یک دقیقه امروز ، به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام شد، مغازه طلافروشی شخصی واقع در میدان هفت تیر یاسوج که بوسیله کلید درب آن باز شد و با توجه اینکه مقداری طلا و جواهرات موجود بهم ریخته بود، ولی توسط برخی از سایت‌ها و پایگاه های خبری اعلام شده بود که سرقت و گروگان گیری انجام گرفته است، در صورتی که هنوز وقوع سرقت یا گروگان‌گیری توسط پلیس تایید نشده و موضوع در حال بررسی است.

این مقام ارشد انتظامی در استان خاطر نشان کرد : به محض اینکه صحت موضوع مبنی بر سرقت و گروگان‌گیری برای پلیس محرز شود، موضوع از طریق پایگاه خبری پلیس استان به اطلاع مردم استان خواهد رسید.

سردار انصاری در پایان تاکید کرد : مردم ،به شایعات توجه نکنند و اخبار موثق را از پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد پیگیری کنند.

پیدا شدن جسد مقتول
در حالی که مسولان نیروی انتظامی خبرهای محتاطنه ای را در خصوص این خبر منتشر می کردند ، لحظاتی پیش خبرهای غیر رسمی اعلام شد که جسد مرد طلا فروش در یک پراید در پارک جنگلی یاسوج پیدا شده است.
لازم به توضیح است نیروی انتظامی تاکنون در خصوص این خبر اطلاع رسانی رسمی ننموده است.
جزئیات سرقت ، گروگانگیری و قتل در اولین خبر رسمی

با گزارش های میدانی لحظلاتی پیش جسد مقتول در پارک جنگلی یاسوج پیدا شد که برای آگاه شدن از کم و کیف این موضوع ارتباط تلفنی با شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد برقرار کردیم.

فرماندار بوبراحمد گفت: در پی سرقت طلاهای مغازه ای در یاسوج فرد ربوده شده توسط سارقان، (مقتول) داماد مرد طلافروش یاسوجی بوده است که دقایقی پیش جسد مقتول در پارک جنگلی این شهر پیدا شد.

کناری افزود: هنوز اطلاع دقیقی از رد پای سارقان و هویت آنان مشخص نیست که به محض اطلاعات دقیق اخبار تکمیلی متعاقبا به سمع و نظر مردم شریف استان خواهد رسید.

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: مقدار طلاهای به سرقت رفته حدود دو کیلوگرم است.

بنا بر شنیده ها دو نفر امروز با لباس مبدل زنانه وارد مغازه طلافروشی شده اند و به سرقت طلاها و ربودن فروشنده اقدام کرده اند./ چهار فصل

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
ای وای های
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
از سارقان مسلح معروف مثل .... .... بازجویی شود
الناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
ای خداااا انشالا که قاتلین به سزای اعمالشون برسن،آقای رضوی یه انسان شریف بود،مردانه زندگی کرد،،امیدوارم اشد مجازات برای قاتلین انجام شود
زینب
|
United States
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
از سردار انصاری خواهش میکنیم که قاتلین را در ملا عام اعدام کنن
اقای رضوی مرد بسیار خوبی بودن خدا لعنت کنه قاتلینشونو خدا لعنت کنه پدر و مادرشونو
شرلوک هولمز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
انگیزه قاتل مهمترین سر نخ این قتل میباشد.ابه نظر من ‌،،‌چک کردن گوشی تلفن و دوربین های خیابان اصلی میتونه خیلی به حل معما کمک کنه.به امید انکه هر چه زود تر قاتل شناسایی بشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار