داریوش فقهی پور مدیر آبفای شهری کهگیلویه؛
شهروندان دهدشتی از قطع مکرر آب در این چند روز گله مند هستند و خواستار توجه مسئولان و رفع این مشکل هستند.
کد خبر: ۵۵۴۹۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹ 20 January 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، با توجه به اینکه مردم شهرستان کهگیلویه چند سالی است که با مشکل قطع و افت فشار مکرر آب شرب شهری مواجه هستند و گزارش های متعدد مردمی همچنان از این موضوع حکایت دارد و تاکنون این مشکل مرتفع نشد و همچنان هر روز از گوشه ای از این شهر فریاد عطش و اعتراض همشهریان شنیده میشود.

ساکنین شهر که بارها به دلیل قطع و افت فشار آب مناطق آزادگان، کوی جانبازان 1 و 2، خیابان سپاه، شاهد، بیمارستان، جاده طولیان،شهید نورالدینی و دیگر نقاط گلایه کرده اند این بار به قطعی آب در فصل بارندگی اعتراض دارند و بروز چنین مشکلی را یک معضل بزرگ برای شهر میدانند.

سید داریوش فقهی پور مدیر آبفای شهری کهگیلویه در این رابطه به خبرنگار کهگیلویه گفت: از جمله دلایل این مشکل می توان به قدیمی بودن لوله ها، شکستن لوله ها، نبود آب پایدار، سیستم توزیع قدیمی، افزایش اشتراک دهی اشاره نمود.

وی افزود: برای رفع مشکل کمبود آب مناطقی از جمله کمربندی دوم، بیمارستان و 180 دستگاه، چاره ای اندیشیدیم که با اتصال لوله از شهرستان چرام به کمربندی سوم دهدشت، مشکل کم آبی این مناطق رفع گردد.

فقهی پور خاطر نشان کرد: علت قطعی آب امروز شهر دهدشت به خاطر خرابی آب مخزن نزدیک سمغان بود که بعد از اطلاع و هدر رفت فراوان آب به گونه ای که پرتاب شدن آب به بیش از 10 متر هم می رسید، اکیپ تعمیرات آبفا به محل اعزام شدند و نزدیک ساعت 11 صبح تعمیرات این خط به اتمام رسید و آب شهروندان به مدار برگشت.

فقهی پور تصریح کرد: اگر وضعیت پائین بودن بارندگی و همچنین مصرف بالای شهروندان در بخش شرب و کشاورزی تغییری نکند مجبور هستیم در آینده ای نه چندان دور نسبت به جیره بندی آب اقدام نمائیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار