انتخاب های استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکنون بر مبنای معیارهایی نظیر شایسته مداری ، همسویی با گفتمان دولت تدبیر و امید ،شناسنامه دار بودن، اقتدار شخصی و اداری، ایجاد اشتغال، کاهش بیکاری جوانان، توسعه استان و رفاه مردم بوده است و کماکان بر این محورها قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۵۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵ 20 January 2018

آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.

شایستگی، کاردانی و اصالت معیارهای استاندار در انتخاب فرمانداران /ویژگی های شخصیتی و اداری فتاحی عاملی در موفقیت وی در سمت فرمانداری
بقلم فاطمه محمدیان

تغییر مدیران پس از تغییر کابینه مطابق با آرای اکثریت مردم و در راستای چرخش نخبگان امری اجتناب ناپذیر است که پس از رأی اعتماد مجلس به هیأت وزیران و به تبع آن تغییر در اولین سطوح استانی صورت می گیرد.
به همین ترتیب هر استانداری پس از ورود به استان خود، در راستای شعار و اهداف دولت و همچنین خواسته و نظر اکثریت مردم که با آرای خود نقش غیرمستقیم در انتخاب مدیران دارند مجموعه زیر نظر خود را چینش می کند و استاندار این حق را دارد که با هدف عملکرد مناسب مدیرانی همسو و هم جهت را انتخاب نماید .
استاندار نماینده دولت در استان است و وقتی شخصی مدیریت جریانی را قبول می کند در راستای خواسته های مردم عمل می کند در همین راستا دکتر احمدی پس از حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استاندار ضمن اینکه خود را در چارچوب دولت معرفی نمود تغییر مدیران را در راستای چرخش نخبگان ضروری دانست که این اقدام هم اکنون در کمال آرامش و با معیارهایی مشخص صورت می گیرد.
انتخاب های استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکنون بر مبنای معیارهایی نظیر شایسته مداری ، همسویی با گفتمان دولت تدبیر و امید ،شناسنامه دار بودن، اقتدار شخصی و اداری، ایجاد اشتغال، کاهش بیکاری جوانان، توسعه استان و رفاه مردم بوده است و کماکان بر این محورها قرار گرفته است.
در روزهای اخیر شاهد انتصاب معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی بودیم و در مرحله بعدی تغییر فرمانداران با انتصاب فرماندار بویراحمد در دستور کار قرار گرفته است، در همین راستا گزینه هایی برای تصدی پست فرمانداری سایر شهرستان ها نیز در سطح فضای اجتماعی ،خبری و مجازی نیز مطرح شده است.
در این میان یکی از افرادی که برای تصدی سمت فرمانداری یکی از شهرستان های گرمسیری استان مطرح شده است هادی فتاحی اصل معاون فعلی دفتر سیاسی و انتخابات استانداری است که در سالیان اخیر در سمت های مختلف شایستگی و کاردانی خود را به اثبات رسانده است .
فتاحی اصل از نیروهای اصلاح طلب و حامی دولت تدبیر و امید است که شناسنامه کاری خوب و جایگاه مردمی مناسبی در استان کهگیلویه و بویراحمد دارد، بنا به اذعان اکثریت سیاسیون استان فردی اصیل در جریان اصلاح طلبی، مقتدر و کاربلد است که با ایفای نقش مدیریتی در جایگاه هایی مانند جهاد کشاورزی، امور عشایر ، تعاون روستایی، جهاد سازندگی، صندوق مهر رضا، مسئولیت ساماندهی تشکل های مردم نهاد استانداری و نهایتا سه سال معاونت دفتر سیاسی و انتخابات استانداری و تجربه برگزاری چند انتخابات مهم و سرنوشت ساز در سالهای 94 و 96 قطعا توانایی بالایی در ایفای نقش به عنوان فرماندار را دارد.
لازم به ذکر است که تحصیلات وی در رشته علوم سیاسی ، اصالت وی در جریان اصلاح طلبی، دور بودن از مسایل حاشیه ای، آرامش و اعتدال شخصیتی وی و همچنین توانایی بالای وی در رایزنی و وحدت بخشی به جریان اصلاحات می تواند هادی فتاحی اصل را به عنوان یک فرماندار نمونه در استان و کشور مطرح سازد و قطعا استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این انتخاب همه این ویژگی های شخصیتی و اداری را لحاظ نموده است.
عمده سبد آرای رئیس جمهور در انتخابات و در کل کشور و استان متعلق به اصلاح طلبان بود و قطعا انتخاب افرادی اصلاح طلب، معتدل ، مقتدر و شایسته در سطح استان به عنوان بازوان اجرایی استاندار،علاوه بر رضایت مردم موجب موفقیت استاندار، دولت تدبیر و امید و در نهایت جبهه اصلاح طلبی خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۳
خواهر محترم چرام شایسته تر از فتاحی دارد مگر فتاح پور پسر عموی فتاحی نبود که استعفا داد پس استاندار عزیز باید نیروی بومی شهر چرام مد نظرش باشد ما از بچهای با اصلات و با غیرت چرامی حمایت می کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار