در گفتگو با تابناک اعلام شد
به جز مدارس روستا های حوزه ی سپیدار ، جلیل ، دشتروم و کاکان که با تاخیر دو ساعته آغاز به کار خواهند نمود هیچ گونه تعطیلی دیگری نداریم البته چنانچه شرایط جدیدی اعلام شود در سریعترین زمان ممکن به اطلاع مردم عزیز استان خواهد رسید.
کد خبر: ۵۵۴۹۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶ 20 January 2018
در حالی که امروز برخی مناطق استان به دلیل بارش های سنگین برف تعطیل شده بود ، برخی دیگر از مدارس مناطق مختلف استان هم فردا را به طور کامل تعطیل اعلام شد با این تفاوت که عمده تعطیلی ها مربوط به گرد و خاک است.
مدیر کل بحران استانداری دقایقی پیش آخرین وضعیت تعطیلی های مناطق مختلف استان را تشریح کرد و گفت : تعطیلی مناطق 6 گانه ، بهمئی ، چرام ، گچساران ، باشت ، کهگیلویه و لنده همچنان بنا بر اطلاعیه قبلی تعطیل است .
وفایی در پاسخ به این سوال که از طرف برخی منابع اعلام شده که احتمال تعطیلی مدارس شهرستان بویراحمد هم به خاطر آلودگی هوا ، وجود دارد گفت : تاکنون از طرف مسولین مرتبط با تشخیص آلایندگی هوا چیزی در خصوص میزان خطرناک بودن آلودگی بر اثر گرد و خاک اعلام نشده است و به جز مدارس روستا های حوزه ی سپیدار ، جلیل ، دشتروم و کاکان که با تاخیر دو ساعته آغاز به کار خواهند نمود هیچ گونه تعطیلی دیگری نداریم البته چنانچه شرایط جدیدی اعلام شود در سریعترین زمان ممکن به اطلاع مردم عزیز استان خواهد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار