شبکه های مجازی که این روزها جلوتر از هر خبر رسمی ، خبرهای غیره رسمی را در جامعه منتشر می کنند در مورد جزئیات این خبر تصاویری را از زمان زنده بودن و کشف جسد این مقتول منتشر کرده اند.
کد خبر: ۵۵۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 21 January 2018

پس ار حادثه سرقت و قتل از طلافروش گچساران ، روز گذشته دومین اتفاق از این دست سرقت ها در سال جادی در کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اتفاق افتاد که نهایتا به قتل طلافروش انجامید.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روز گذشته خبر فوری بر روی خروجی رسانه ها و شبکه های مجازی قرار گرفت که حکایت از یک اتفاق ناگوار و کم سابقه در استان کهگیلویه و بویراحمد ، داشت.
جزئیات ماجرا آنچه که در شبکه های مجازی و سپس تایید مسئولین سیاسی و امنیتی استان ، منتشر شد بدین گونه بود که:
سردار انصاری : در ساعت ۱۴ و یک دقیقه امروز(شنبه ، روز گذشته) ، به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اعلام شد، مغازه طلافروشی شخصی واقع در میدان هفت تیر یاسوج که بوسیله کلید درب آن باز شد و با توجه اینکه مقداری طلا و جواهرات موجود بهم ریخته بود، ولی توسط برخی از سایت‌ها و پایگاه های خبری اعلام شده بود که سرقت و گروگان گیری انجام گرفته است، در صورتی که هنوز وقوع سرقت یا گروگان‌گیری توسط پلیس تایید نشده و موضوع در حال بررسی است.
اما ساعاتی بعد سرپرست فرمانداری بویراحمد در مصاحبه ای اینگونه جزئیات ماجرا را اعلام کرد :

فرماندار بوبراحمد گفت: در پی سرقت طلاهای مغازه ای در یاسوج فرد ربوده شده توسط سارقان، (مقتول) داماد مرد طلافروش یاسوجی بوده است که دقایقی پیش جسد مقتول در پارک جنگلی این شهر پیدا شد.

کناری افزود: هنوز اطلاع دقیقی از رد پای سارقان و هویت آنان مشخص نیست که به محض اطلاعات دقیق اخبار تکمیلی متعاقبا به سمع و نظر مردم شریف استان خواهد رسید.

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: مقدار طلاهای به سرقت رفته حدود دو کیلوگرم است.

تصاویر غیر رسمی و یک تایید رسمی

غیره رسمی:اما شبکه های مجازی که این روزها جلوتر از هر خبر رسمی ، خبرهای غیره رسمی را در جامعه منتشر می کنند در مورد جزئیات این خبر می نویسند :  دو نفر امروز(شنبه ، روز گذشته) با لباس مبدل زنانه وارد مغازه طلافروشی شده اند و به سرقت طلاها و ربودن فروشنده اقدام کرده اند ضمن اینکه جسد طلافروشی هم در پارک جنگلی یاسوج پیدا شده است.

رسمی : فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف جسد طلافروش یاسوجی در پارک جنگلی این شهر خبرداد.

ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس نوشت : سردار مهدی انصاری در این باره توضیح داده است که در پی پیگیری های مسمتر عوامل انتظامی و اطلاعاتی برای پیدا کردن فرد طلافروش یاسوجی، متاسفانه شب گذشته جسد وی در خودروی شخصی کشف شد .
وی اضافه کرد: تیمی ویژه از ماموران پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد پیگیر این موضوع هستند.اما شبکه های اجتماعی تصاویری را از زمان زنده بودن و کشف جسد این مقتول منتشر کرده اند.
اما باز هم شبکه های اجتماعی با انتشار دو تصویر از کاربران خود که هنوز از طرف مراجع رسمی تایید نشده ، جدیدترین خبر را در سطح جامعه پراکنده کرد . دو تصویر زیر از شبکه های اجتماعی است که مقتول را قبل و پس از قتل نمایش می دهد.
برای دیدن تصاویر در اندازه واقعی روی آن ها کلیک کنید
 
یک واکنش جالب مردمی
واکنش های جالبی هم در همین شبکه های اجتماعی و مردم وجود دارد و آن این است که مردم معتقدند سارقان و قاتل یا قاتلین مطمئنا دستگیر می شوند و البته با وجود اینکه معدود اتفاقاتی در چنین سطحی رخ می دهد که موجب برخی نگرانی هاست اما اینگونه اظهار نظرها حکایت از اعتماد خوب مردمی نسبت به برقراری امنیت و اطمینان از پیگیری های خوب نیروهای اطلاعاتی ، امنیتی در مواجهه با چنین اتفاقاتی است.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
حالا میگیم اگر دزدی کردن اشکال نداره چرا طلا فروشی بدبخت رو کشتن .ای وای برای این جامعه که چند تا محتاد برای یکم مواد دست به هر کاری میزنند
پریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
باید قاتلان رادستگیر کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
حکایت از اعتماد خوب مردمی نسبت به برقراری امنیت و اطمینان از پیگیری های خوب نیروهای اطلاعاتی ، امنیتی در مواجهه با چنین اتفاقاتی است.
ای بابا کجا امنیت وجود داره . اینها اون کسانی رو که برای خودشون نا امنی ایجاد کنه رو دستگیر میکنند.
سرقت و نا امنی و چاقو کشی و قتل و حتک حرمت به نوامیس و حتی رشوه در ادارات بی داد میکنه . هیچکس هم پاسخ گو نیست . فقط نشستن از خودشون تعریف میکنند .
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
بابا عوامل امنیتی وانتظامی واقعا ضعیف اندقدرت یرخوردندارند مشکلات اصلی درخوددستگاههای امنیتی وانتظامی اند یه پرونده کیفری دوسال طول میکشه تااجرابشه درهمین زمان مجرم جرم دیگری انجام میده که چندین برابرجرم قبلیش هست که اگرحکم قبلی فرداجرامیشدشایددست به جنایت بعدی نمیزدخلاصه اشدمجازات برای مجرمین درکمترین زمان ممکن گرفته واجرابشه تاجرات انجام این چنین جراءمی کمتربشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۵
تعجبم ازاینکه هنوزقاتلان پیدانشدن مگه میشه اطلاعات ماب این کندی عمل کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
مقصر بعضی از قضات دادسرای نظامیه که با مامورین زحمت کش برخورد بدی میکنند و آنها هم دلسرد میشوند
ابوصالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
ان شاالله این قاتل هم یک اشتباه خواهد کرد که پلیس او را پیدا کند وبا تعلل اورا دستگیر کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
نیروی انتظامی در سطح کشور خیلی ضعیف هست
دلشکسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
از قدیم گفتن چاه نکن بهر کسی‌، اول خودت دوم کسی. تا کسی کار اشتباهی نکنه کسی کارش نداره.
...........
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار