محک جدی حاج عدل این روزها بیشتر از همیشه مشخص است جایی که فشار اصلاح طلبان شهرستان از یک طرف و فشار اصولگرایان در سه سطح محلی ، استانی و کشوری بیش از بیش مشخص است.منتظر تحولات داغ روزهای سرد دی ماه دانشگاه آزاد دهدشت باشید.
کد خبر: ۵۵۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 21 January 2018
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
رقابت تماما اصولگرایی برای یک منصب آکادمیک ! / عدل هاشمی و یک آزمون
سامان قدوسی 
در عصر جدید و در کشاکش رقابت میان جوامع ، کشورها در تلاش هستند تا نقش آموزش و به ویژه آموزش عالی را در توسعه ملی و ارتقای دانش و تکنولوژی مورد توجه قرار دهند، از این رو نقش آموزش عالی در توسعه اجتناب ناپذیر است. در واقع می توان گفت که یکی از پرارزش ترین منابعی که جامعه در اختیار دارد، دانشگاه است. در غالب کشورهای پیشرفته و کشورهای در حال توسعه، حل مسائل و رفع نیازمندی های اهداف توسعه ملی را دانشگاه و دانشگاهیان تحقق بخشیده اند. اختلاف اصلی که باعث تفاوت معنادار بین وضعیت کشورهای پیشرفته و توسعه یافته و کشورهای در حال توسعه شده است، نوع نگرش آنها به توسعه علمی و ارزش گذاری آنان به این عامل حیاتی و پایه اصلی توسعه است.موتور محرکه جوامع، دانشگاه‌ها می‌باشند ، و نقش دانشگاه در شهرستان کمتر برخوردار کهگیلویه بی بدیل تر و مهم تر می باشد ، دانشگاه آزاد دهدشت می تواند بعنوان پیش قراول توسعه شهرستان نقش خود را بخوبی ایفا کند و قطار توسعه شهرستان را به ریل بازگرداند . دانشگاه آزاد دهدشت باید محلی برای تصمیم گیری در مورد مسائل کلان توسعه ی شهرستان باشد و وجود نیروی انسانی نخبه با تحصیلات عالی آکادمیک این هدف را در دسترس تر قرار می دهد. بنابراین جامعه ی کهگیلویه با حساسیت خاصی تحولات مربوط به دانشگاه آزاد دهدشت را رصد می کند زیرا در دو سال اخیر با سپردن سکان هدایت به دست مدیر غیر بومی عملا ارتباط و نقش تاثیرگذار دانشگاه در تحولات شهرستان به حاشیه رفت و دانشگلاهی که باید کانون مسائل کلان شهرستان باشد ، به محلی صرفا آموزشی و فاقد تاثیر گذاری تبدیل شد. اگر چه در همان مسائل درون دانشگاهی نیر با مشکلات عدیده ای روبرو شد. مشکلاتی از قبیل کیفیت ضعیف آموزش دانشجویان کارشناسی ارشد بعلت نداشتن اساتید مجرب ، عدم پاسخگویی مدیریت به دانشجویان و دانشگاهیان، عدم تشکیل کلاسها ، سردرگمی دانشجویان در روند اداری بعلت بی نظمی حاکم بر روند اداری ،. این روزها که زمزمه تغییر دانشگاه آزاد استان و به تبع آن دانشگاه آزرقابت تماما اصولگرایی برای یک منصب آکادمیک ! / عدل هاشمی و یک آزموناد دهدشت به گوش می رسد عملکرد حاج عدل نیز زیر ذره بین شهروندان قرار گرفته است. زیرا گمانه زنی ها از رایزنی های گسترده ی اصلاح طلبان و خیز اصولگرایان برای تصدی ریاست کرسی دانشگاه آزاد دهدشت حکایت دارد. اگر چه با توجه به مدیریت کلان دانشگاه آزاد کشور به نظر می رسد شانس اصولگرایان برای این تصدی بیشتر به نظر می رسد. در بین گزینه های اصولگرا رقابت بین دکتر کرامتی اصل و دکتر اکرامی از شانسی بیشتر برخوردار هستند . دکتر رحمت االله کرامتی اصل با داشتن سوابقی همچون مدیرگروه عمران ، معاونت عمرانی ، حراست ، مسئول بسیج اساتید ، دانشجوی مقطع دکتری عمران و دکتر رحیم اکرامی سوابقی همچون عضو اسبق شورای اسلامی شهرو مدیر گروه حقوق دانشگاه آزاد دهدشت در بورس تصدی ریاست دانشگاه آزاد دهدشت هستند. البته از ضلع سوم هم نباید به سادگی گذشت و آن هم احتمال تصدی نیروی غیر بومی در دانشگاه آزاد دهدشت می باشد. اما به نظر می رسد حاج عدل هاشمی این روزها بیشتر از همه به رایزنی برای انتخاب ریاست دانشگاه می پردازد. محک جدی حاج عدل این روزها بیشتر از همیشه مشخص است جایی که فشار اصلاح طلبان شهرستان از یک طرف و فشار اصولگرایان در سه سطح محلی ، استانی و کشوری بیش از بیش مشخص است.منتظر تحولات داغ روزهای سرد دی ماه دانشگاه آزاد دهدشت باشید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
قادری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
دکتر کرامتی از فرهیختگانی است که مقید به نظم و انضباط می باشند. بنظزم گزینه ی خوبی است
دردمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۱
حق واقعی دکتر اکرامیست
مظفرابیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
فارغ ازجناح بندی سیاسی که بایدازمحیط دانشگاه دورباشددکتراکرامی مدیری توانمندوکارامدمی باشد.
دانشجو واحد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
با توجه به نحوه پاسخگویی و مراجعاتی که به مسءولین واحد دهدشت داشتم آ قای دکتر کرامتی بیشتر به امورات تسلط داشته و کار مردم را انجام میداد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار