کد خبر: ۵۵۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷ 21 January 2018
فرمانده انتظامي شهرستان بويراحمد از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در پوشش خانوادگی خبر داد و گفت : بیش از 13 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.  

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس ، سرهنگ "علي کرم بازیان" افزود: ماموران پاسگاه انتظامي تنگ سرخ حین کنترل خودرو های عبوری در محور شيراز به ياسوج به يکدستگاه خودرو پراید با سه سرنشین مشکوک و خودرو را متوقف کردند.  

وي اظهار داشت: اين عوامل با استفاده از تجربيات فني و تخصصي خود در بررسي از اين خودرو موفق به کشف مقدار 13 کيلو و 750 گرم مواد مخدر از نوع ترياک که به طرز ماهرانه ای در اين خودرو جاسازي شده بود.  

فرمانده انتظامي شهرستان بويراحمد گفت: در اين رابطه راننده خودرو در پوشش خانوادگی به همراه همسر و فرزند یک ساله اش اقدام به جابجایی این محموله مواد مخدر کرده بود که در همین راستا پرونده ای تشکیل و به مراجع قضایی تحويل و خودروی پراید نیز به پارکینگ انتقال داده شد.  

بازیان در پايان خاطر نشان کرد : همشهريان عزيز در صورت مشاهده و برخورد با خريد و فروش مواد مخدر، مشروبات الكلي و هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي توسط افراد متخلف، قانون گريز و قانون شكن، با مرکز فوريت هاي پليسي 110 تماس گرفته تا نسبت به شناسايي جرم، دستگيري مجرمان و متخلفان و پاکسازي محلات اقدام شود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار