کد خبر: ۵۵۵۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ 22 January 2018
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت نام نویسی شرکت در نخستین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم این اداره کل تا 6 بهمن امسال تمدید شد.

این نام نویسی از 18 آذر امسال و همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و پیشتر نیز آخرین مهلت آن 30 دی 1396 اعلام شده بود.
حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این آزمون 10 اسفند امسال و همزمان با سراسر کشور به طور کتبی در مراکز هفت شهرستان کهگیلویه و بویراحمد شامل شهرهای یاسوج، سی سخت، دوگنبدان، باشت، دهدشت، چرام و لیکک برگزار می‌شود.
وی افزود: این آزمون در رشته‌های حفظ و مفاهیم قرآن کریم، معارف اهل بیت (ع) و درک معنا و تدبر در قرآن برگزار خواهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تاکنون یک هزار و 38 مرد و زن از استان برای شرکت در این آزمون نام نویسی کرده‌اند که سهم شهرستان بویراحمد 630، گچساران 129، کهگیلویه 110، باشت 52، بهمئی 48، چرام 37 و دنا نیز 32 نفر است.
حجت الاسلام جنتی پور عنوان کرد: شرکت در این آزمون بدون محدودیت سنی بوده و برای عموم مردم کهگیلویه و بویراحمد آزاد است.
وی ابراز داشت: افراد متقاضی شرکت در این آزمون می‌توانند برای نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی به نشانی www.quranedu.ir مراجعه کنند.
حجت الاسلام جنتی پور گفت: جوایز برگزیدگان این آزمون به قید قرعه شامل پاداش نقدی، لوح سپاس، سفر به عتبات عالیات و اعطای گواهینامه معتبر است.
وی اظهار داشت: این آزمون با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه‌ها، حوزه علمیه، جهاد دانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
هم اینک افزون بر 500 خانه قرآن و 15 مؤسسه قرآنی در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار