کد خبر: ۵۵۵۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 22 January 2018
رئیس هیأت کونگفو کهگیلویه و بویراحمد از پایان رقابت‌های کونگفو قهرمانی استان با شناخت نفرات برتر خبر داد.

 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ، مهدی عبدالهی رئیس هیأت کونگفو استان گفت: رقابت‌های قهرمانی استان با شناخت نفرات برتر در یاسوج به پایان رسید.

وی افزود: مسابقات قهرمانی کونگفو استان در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان با حضور بیش از ٢٠٠ کونگ فو کار از سراسر استان در خانه کونگ فو کهگیلویه و بویراحمد از ٢٩ لغایت ٣٠ دی ماه برگزار شد.

عبدالهی افزود:این رقابت‌ها به منظور شناخت نفرات برتر استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور که در کرج برگزار خواهد شد برگزار شد و در پایان در رده سنی نوجوانان فرهاد چرامین ،آرش پراهام ،رضا آشوغ ،عباس مهدوی دوست و عرفان غلام‌پور به مقام‌های برتر این رده سنی دست یافتند.

رئیس هیأت کونگفو استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد : در رده سنی نونهالان نیز طاها انصاری ،عباس آویزش ،امیر محمد عالم نژاد ،هادی شهیدی اصل و حسین فرجی با برتری مقابل حریفان بعنوان تیم منتخب رده سنی نونهالان استان عازم رقابت‌های قهرمانی کشور خواهند شد.

مسابقات قهرمانی کونگفو نوجونان و نونهالان کشوراز ٤ لغایت ٦ بهمن ماه به میزبانی کرج برگزار خواهد شد.

عبدالهی بیان داشت: احسان غلام‌پور و حسن انصاری به عنوان سرپرست و مربی تیم اعزامی به رقابتهای قهرمانی کشور در کرج را همراهی می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار