او خوشحال ترین شهروند لنده ای است زیرا واضح است آن چیز که دارای جامعه شناس به دنبال آن بود عملی شد، و مردمان لنده ، شهری و روستایی برای رهایی از بزرگترین معضل پیشروی خود پایلوت اقتصادی را در ذهن خویش هضم کرده اند.
کد خبر: ۵۵۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳ 22 January 2018
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
او خوشحال ترین شهروند لنده ای است

خرداد ۹۶ بود فرماندار لنده در جمع خبرنگاران شهرستان واژه های نو به زبان می آورد ، او از پایلوت اقتصادی و پشت بندش تغییر در معیشت و توانمند سازی میگفت.
تیتر رسانه های استان یک دست در ۶ خرداد ۹۶ اذهان را با مفهومی اقتصادی به سمت لنده سوق میداد .

لنده خود را می باید برای تغییر آماده کند . تغییری که فرماندار آن را متفاوت میداند، اینبار گویی قرار است تغییر این سرزمین به دست مردمانش سپرده شود.

کریمی نژاد بارهای بار در سخنان خود سیاست در پیش گرفته شده توسط همه دولت ها را از آنجا که عده ای در اتاق های شیشه ای می نشینند و سالهاست برنامه ریزی ها از بالا به پائین صورت میگیرد را رد میکند .

او یک جامعه شناس است و شاید همین عاملی باشد تا بتواند اقشار مختلف را در راستای تغییر لنده همراه کند.
فرماندار مصمم لنده در ادبیات گفتاری و نوشتاری خود مدام از پایلوت اقتصادی می گوید تا جایی که اجرای این طرح را موجب آسایش عموم و راه نجات جوانان این نقطه ازسرزمین را مستلزم اجرای آن میداند.

موفقیت پایلوت اقتصادی را منوط به امیدواری و حضور مردمی عنوان آنچنان که دربخشی از سخنان خود آورده بود کسانی که بخواهند امنیت این شهرستان را برهم بزنند خیانت به مردم و شهدای این شهرستان کرده‌اند چرا که این فرصت برای رفع ۱۰۰ درصدی بیکاری جوانانی است که در عسلویه در حال کار هستند تا از آوارگی نجات پیدا کنند.

تکرار، تکرار و تکرار پایلوت اقتصادی از زبان فرماندار در جلسات اداری ، کنفرانس های خبری ،بازدید های شهری و روستای ، محافل عمومی و فضای مجازی هیچ گاه باعث نشد که برای فرماندار لنده این فرضیه در ذهنش ایجاد شود مبادا مردم از تکرار مکررات زده شوند وهمچنان از پایلوت اقتصادی لنده میگفت تا جایکه دربین دانش آموزان مقطع ابتدای و روز اجرای المپیاد ورزشی برای کوچکترین نسل لنده ای ها از چگونگی اجرای پایلوت میگفت ، اگر چه عده ای آن زمان پرداختن به این موضوع در بین دانش آموزان را بی ربط میدانستند ولی فرماندار یقین داشت نسل فردای لنده باید آگاه شوند. و در راستای فهماندن به آن عده که توسعه را در کت وشلوار به تن کردن میدانند فرماندار اقدامی جالب تر انجام میدهد و سوالی در قالب پرسش مهر با محوریت پایلوت اقتصادی لنده برای دانش آموزان طرح می کند.

فرماندار آن زمان که همگان سرگرم شب نشینی های انتخابات شورای شهر و رقابت های عشیره ای بودند از پایلوت اقتصادی و سفر های خود به پایتخت و مرکز استان میگفت و در فضای مجازی روشنگری میکرد .

غول این روزهای جامعه ^ بیکاری^ دور کردنش از محفل خانواده ها آنقدر سخت و دشوار است که فرماندار یک تنه شاید نتواند مردم را برای طرحی که میگویند بدون از مشارکت مردم اجرای آن محال است با خود مجاب و پای کار بیاورد.

ولی اراده دارا کریمی نژاد باعث شد شهروندان لنده ای با او همراه شوند،تک تک شهروندان لنده ای دیگر پایلوت اقتصادی ورد زبان هایشان شد وحتی در سفرهای فرماندار به مناطق عشایری کوه سیاه و دلی خیارکار عشایری که نه فضای مجازی در اختیار دارندونه تلویزیون سوال میکردند جناب فرماندار این پایلوتی که مدام از آن میگوید چیست و آیا سودی برای ما دارد .

او خوشحال ترین شهروند لنده ای است زیرا واضح است آن چیز که دارای جامعه شناس به دنبال آن بود عملی شد، و مردمان لنده ، شهری و روستایی برای رهایی از بزرگترین معضل پیشروی خود پایلوت اقتصادی را در ذهن خویش هضم کرده به فرماندار خود اعتماد و نسخه ای را که فرماندار از آن برای شفای لنده یاد میکند به آن اعتماد پیدا کردند زیرا توانمند سازی در معیشت شعار متولی پایلوت اقتصادی است چیزی که همان حلقه گمشده این روزهای تک تک خانواده ها است .

ماه ها بعداز آنکه پایلوت اقتصادی از آن تعاریف و تحلیل های متفاوتی شد و با نگاه به تعابیر فرماندار لنده که در سخنان امید بخشش آورده بود با بالارفتن یک دار قالی یک دار خودکشی برچیده میشود و با راه اندازی یک مزرعه چندین شغل ایجادخواهدشد. عموم مردم چشم انتظار ورود، بنیاد مستضعفان بودند تا اینکه سعیدی کیا در راس هیئتی  بلند پایه متشکل از کارشناسان و مشاوران عالی رتبه بنیاد به همراه تیم استانداری کهگیلویه و بویر احمد و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به لنده آمدند و رسما زیر نظر بنیاد مستضعفان که به توصیه مقام معظم رهبری کارش زدودن فقر از سیمای یک منطقه است استارت توسعه لنده زده شد.....
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار