شهرستان کهگیلویه؛
فرماندار کهگیلویه به همراه بخشدار مرکزی از پروژه اجرایی سیمان سپو کهگیلویه بازدید کردند.
کد خبر: ۵۵۵۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷ 22 January 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، فرماندار کهگیلویه در حاشیه این دیدار گفت: پروژه سیمان سپو با ظرفیت اسمی ۱۲۰۰تن سیمان سفید پس از بهره برداری بزرگترین کارخانه سیمان سفید کشور می باشد.

علی پوزش اظهار داشت: با فعالیت اجرایی و بهره برداری از این پروژه تعداد ۲۸۰نفر به طور مستقیم و تعداد 500 نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار خواهند شد.

پوزش میزان سرمایه گذاری طرح را ۴۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: از این مبلغ ۴۸ میلیون یورو ارزی برای خرید ماشین آلات کارخانه اختصاص خواهد داشت.

فرماندار کهگیلویه گفت: دراستانها و مناطق جنوب و جنوب غربی کشور تا فاصله ۶۰۰ کیلومتری شهر دهدشت کارخانه و یا پروژه سیمان سفید نداریم و برای صادرات و تامین نیاز این مناطق رقیبی ندارد.

پوزش یاد آور شد : به دلیل مشکلات ناشی از تحریم های بانکی واقتصادی وخروج سرمایه گذار خارجی ازفعالیت چند سالی کار متوقف بود، ولی با فراهم شدن شرایط مناسب با جدیت و پیگیری سرمایه گذار و جذب منابع سرمایه گذاری خارجی در مسیر اجرا قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان کهگیلویه اظهار داشت : هم اکنون پیمانکار ساختمانی فعالیت خود را شروع نموده و پیمانکار دوم در حال انتقال امکانات خود به سایت و تجهیز کارگاه می باشند.

علی پوزش برنامه زمان بندی و بهره برداری این پروژه را مدت 30 ماه عنوان کرد و گفت: طبق نظر کارشناسان خوشبختانه مواد معدنی شناخته شده این طرح از کیفیت منحصر به فردی در سطح کشور برخوردار می باشد و از نظر کمی صدها سال جوابگوی نیاز کارخانه می باشد.

وی گفت: مهمترین هدف سرمایه گذار این طرح ،صادرات بخش عمده تولیدات به خارج از کشور می باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
والا تاالان نماینده مجلس مجدانه شبانه روز پیگیر کارخانه سیمان وپتروشیمی بودند،حالایه عده که اصلا آدرسش روهم بلدنیستن میان پز میدن که ما درستش کردیم.عجببب.باباشرم کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار