به واقع چنین تصاویری می تواند تحریک کننده بسیاری از جوانان برای امتحان کردن مهارت خود در چنین شرایطی یا اینکه تلاش برای ایجاد چنین صحنه هایی باشد که به نظر می رسد کسی چنین انتظاری را از یک کانال خبری پلیس ، ندارد.
کد خبر: ۵۵۵۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲ 22 January 2018

این روزها تب افزایش عضو (ممبر) برای کانال های تلگرامی آنچنان بالا رفته است که هر کانال تخصصی برای افزایش اعضا دست به اقدامات عجیب و غریبی می زند ! کانال های تلگرامی هر کدام بنابر سیاستی که در پس راه اندازی آن ها نهفته است اقدام به انتشار خبر ، کلیپ ، تصویر و ... می نمایند .
از یک کانال خبری بیشترین انتظار ، انتشار فوری و لحظه ای اخبار است ، از یک کانال پزشکی ، بیشترین انتظار ارائه خبرهای مربوط به حوزه ی سلامت به نحوی است که بتواند مسائل بهداشتی و سلامت مردم را پیگیری و گاها فرهنگ سازی کند. در موارد مختلف بر اساس تخصص یا عنوان اعلامی کانال ، انتظار می رود که مدیرت این کانال ها در همان زمینه ها فعالیت نماید.
اما یکی از کانال های تلگرامی ، کانال مربوط به پلیس است که لازم است و انتظار می رود ، علاوه بر درج خبرهای مربوط به این حوزه ، از کلیپ ها و تصاویری استفاده کند که بر فرهنگ عمومی در زمینه های بزهکاری ، رانندگی ، آشنایی با حق و حقوق خود و ... تاثیر گذار باشد و کسی چندان انتظار تصاویر ، اخبار و یا کلیپ های طنز و یا مواردی در زمینه جذب عضو از این کانال ها را ندارد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در یک اقدام قابل تامل کانال پلیس کهگیلویه و بویراحمد ، کلیپی را از یک رانندگی منتشر می کند و در پایین این کلیپ ، می نویسد : "راننده به این میگن"!
دانلود
 
شاید در خوشبینانه ترین حالت بتوان گفت ، منظور منتشر کننده این کلیپ ، نشان دادن مهارت در رانندگی است اما به واقع چنین تصاویری می تواند تحریک کننده بسیاری از جوانان برای امتحان کردن مهارت خود در چنین شرایطی یا اینکه تلاش برای ایجاد چنین صحنه هایی باشد که به نظر می رسد کسی چنین انتظاری را از یک کانال خبری پلیس ، ندارد.
یا در همین کانال و در کلیپی دیگر یک راننده را در حالیکه ماشین حمل زباله در حال حرکت است را نشان می دهد که راننده از آن پیاده شده و زباله ها را به داخل ماشین می اندازد و دوباره سوار می شود! و در توضیح فیلم می نویسد " راننده ی حرفه ای شهرداری"! و در ادامه توضیح می دهد " وقتی کمبود نیروی کار باعث چنین خلاقیت هایی می شود"!!
دانلود 1

امیدواریم که کانال های تلگرامی یا صفحات مجازی مربوط به حوزه های مختلف در این زمینه کمی حساسیت به خرج دهند و برای افزایش ممبر و یا سرگرمی هر مطلب ، یبا فیلمی را منتشر نکنند.
 
تبلیغ عجیب کانال پلیس کهگیلویه و بویراحمد برای رانندگی خوب! + فیلم و تصویر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
شاید چون کانال رسمی پلیس نیستن هر چیزی رو منتشر میکنن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار