کد خبر: ۵۵۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵ 22 January 2018

استاندار کهگیلویه وبویراحمد، سرزده از بیمارستان شهدای گمنام یاسوج وابسته به سازمان تامین اجتماعی بازدید کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی محمد احمدی، ضمن بازدید از فضای بیرونی و داخلی و تمام بخش‌های این بیمارستان و با عیادت از بیماران و دیدار مراجعه ‌کنندگان از نزدیک حرف‌های آنها را شنید.
استاندار با شنیدن دردل های مردم و نارضایتی آنها، وضعیت موجود این بیمارستان را نگران کننده بیان کرد و اظهار داشت: باید حرمت مردم در ارائه خدمات نگه داشته شود.
احمدی  با بیان اینکه، تخت‌های این بیمارستان و وضعیت بهداشت محیط، سرویس‌های بهداشت و اتاق‌ها و بخش‌ها مناسب نیست، تاکید کرد: باید نحوه سرویس دهی و خدمات رسانی به مردم مطلوب باشد و خدمات باید از حالت سنتی خارج شود.
استاندار، خطاب به مسئولان این بیمارستان خواستار بهبود خدمات رسانی به بیماران و مراجعه کنندگان شد و تاکید کرد: این شیوه ارائه خدمات،  تکریم به مردم را زیر سئوال می‌برد.
احمدی تصریح کرد: وضعیت خدمات رسانی بیمارستان شهدای گمنام رضایت بخش نیست.
همزمان با حضور استاندار در محوطه بیمارستان و بخش انتظار، همراهان بیماران و مراجعه کنندگان به دور استاندار تجمع کردند و به شدت از وضعیت خدمات رسانی بیمارستان شهدای گمنام ابراز نگرانی و انتقاد شد.
 آنها بیان می‌کردند که داروخانه این بیمارستان شب‌ها تعطیل است و ما باید ۱۲ شب و ۲ شب خودمان از بیرون داروها را تهیه کنیم و همچنین لوازم اولیه بیماران در این بیمارستان موجود نیست و داروخانه داروهای ضروری را ندارد.
این مراجعه کنندگان به بیمارستان شهدای گمنام تاکید کردند که شرایط مراقبت از بیماران در این بیمارستان بسیار دشوار است، تعداد تخت‌های این بیمارستان کم و کسی دلش برای بیماران هم نمی‌سوزد.
احمدی که سخنان مردم را از نزدیک شنید با مسئولان سازمان تأمین اجتماعی کشور تلفنی وارد مذاکره شد و از آنها خواست تا هیاتی را برای بازرسی از وضعیت بیمارستان‌های این سازمان به استان بفرستند.
وی در این گفت‌وگوی تلفنی با مسئولان سازمان تامین اجتماعی در کشور ضمن اعلام شرایط نامطلوب بیمارستان شهدای گمنام خواستار رسیدگی به این وضعیت شد و از آنها خواست تا در این استان حضور پیدا کنند.
در پی تماس تلفنی استاندار به سازمان تامین اجتماعی کشور، مسئولان و بازرسان این سازمان هفته آینده به این استان سفر خواهند کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: 20 روز آینده مجدداً از این بیمارستان بازدید به عمل می آورد و دستورات لازم جهت پیگیری و رفع مشکلات را ارزیابی خواهد کرد.

گزارش تصویری بازدید سرزده استاندار از بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی استان

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمود از چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
درود بر اینگونه مدیران اگه همیشه نظارت صحیح وقاطع باشه امور خوب پبش میرود مدیران خطی وبله قربان گو را باید دور انداخت از هر جناحی که باشند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار