امروز در دهدشت برگزار شد؛
اولین دوره کتابخوانی از سیر مطالعاتی آثار« شهید مطهری» امروز دوشنبه دوم بهمن ماه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۹ 23 January 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، اولین دوره کتابخوانی از سیر مطالعاتی آثار« شهید مطهری» در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت برگزار شد.

حیدر خواه مسول حوزه فرهنگی هنری دانشگاه آزاد دهدشت اظهار داشت: این دوره کتابخوانی به پیشنهاد حوزه فرهنگی هنری دانشگاه آزاد دهدشت و حمایت مالی اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه برگزار شد.

وی با بیان اینکه افراد مورد توجه برای این طرح بیشتر اعضای کانون های مساجد هستند، تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری این طرح،آشنایی با سیر آثار شهید مطهری و نقشی که آثار ایشان در معرفت شناسی و اسلام شناسی دارند، می باشد.

مسوول حوزه فرهنگی هنری دانشگاه آزاد دهدشت ادامه داد: امروز اولین دوره این طرح را با کتاب «حکمت ها و اندرزها »از مجموعه آثار شهید مطهری برگزار کردیم.

آشنایی با آثار «شهید مطهری» در طرح کتابخوانی دانشگاه آزاد دهدشت

 

حیدرخواه بیان داشت: در صورت ادامه حمایت اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه از این طرح،درهر فصل سال با یکی از آثار شهید مطهری مسابقه کتابخوانی را برگزار خواهیم نمود.

وی با اشاره به اینکه کتاب ها رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد، گفت: به نفرات برتر جوایز ارزنده نقدی اهدا خواهد شد.

مسئول حوزه فرهنگی هنری دانشگاه آزاد دهدشت در پایان یادآور شد: هزینه خرید کتاب و جوایز برای اولین دوره کتابخوانی را اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه تقبل نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار