کد خبر: ۵۵۸۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶ 28 January 2018
به منظوریگیری مصوبات بازدید روز جمعه فرماندار و نماینده مردم شهرستان بویراحمد در مجلس شورای اسلامی از دهستان دشتروم، جلسه ای با حضور روسای ادارات و دهیاران به ریاست فرماندار بویراحمد در محل فرمانداری برگزارشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شاهرخ کناری در این جلسه با بیان اینکه مصوبات وتصمیماتی که گرفته میشود تا مرحله نهایی واجرایی آن پیگیری خواهد شد، اظهار داشت: دهیاران وبخشداران موظف به پیگیری اجرایی شدن این مصوبات هستند.
فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه خروجی مصوبات و وعده های داده شده با عملیاتی کردن آنها برای مردم ملموس خواهد شد، گفت: انتظار میرود مدیران هرجایی که توان عملیاتی کردن مصوبات را ندارند، وعده ندهند لذا وعده های داده شده باید تا رسیدن به نتیجه، پیگیری واجرایی شوند ومدیران نباید به بهانه نبود اعتبار از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند.
سرپرست فرمانداری بویراحمد با اشاره به اینکه برخی مشکلات حوزه دهستان دشتروم ازبخش مرکزی بویراحمد شامل وضعیت آب، برق وگاز بود، گفت: معارضات اجتماعی باید توسط دهیاران برای اجرایی کردن طرح های عمرانی حل وفصل شوند.
کناری گریزی هم به عدم آنتن دهی مخابراتی در این دهستان زد وگفت: در حالی که بسیاری از دورافتاده ترین روستاهای ما از این نعمت برخوردارند شایسته مرکز استان نیست در فاصله پنج کیلومتری آن بی بهره باشد.
وی عمده مشکل وچالش شهرستان بویراحمد را مشکل آب شرب وکشاورزی عنوان و تصریح کرد: الگوی کشت ومصرف باید نهادینه شود که در این زمینه فرهنگ سازی ضروری به نظر می رسد.
فرماندار بویراحمدخاطر نشان کرد: برای به حداقل رساندن مشکلات مردم با تمام توان در جذب اعتبارات تلاش خواهیم کرد.
 
پیگیری مصوبات بازدید از دشتروم توسط فرماندار بویراحمد
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار