کد خبر: ۵۵۹۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸ 29 January 2018

شهردار چرام با اشاره به اخراج ۲۹ نفر از کارگران شهرداری، گفت: در اینجا بحث اخراج کارگران بیان نمی‌شود بلکه اتمام کار و پروژه مهم است و ۲۹ نفر تاکنون از شهرداری بیرون رفته اند زیرا پروژه مربوط به آنها به اتمام رسیده بود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ شهردار چرام در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رسالت هر انسان صداقت و راستگویی است، بیان کرد: تلاش کردیم با صداقت نسبت به مردم گفتگو کرده و تعامل داشته باشیم و اعتقاد داریم منشأ فساد،دروغگویی است.  

علی نوری زاده با اشاره به پیگیری های رسانه‌ها عنوان کرد: در مدت پنج ماه اخیر که به عنوان شهردار هستم، متاسفانه یکبار هم اصحاب رسانه به بنده رجوع نکردند. 

این مسئول ادامه داد: در جایگاه ما هیچگونه درخواستی خارج از وظایف کاری داده نشده و در ادامه تلاش می کنیم که در خدمت مردم باشیم.  

شهردار چرام با اشاره به بدهکاری شهرداری این شهر،اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال بدهکار هستیم و اعتقاد دارم ۷۰ درصد این بدهکاری مرتبط به شهردار و پرسنل گذشته شهرداری است. 

وی با اشاره به عملکرد شهرداری چرام در چهارسال گذشته،بیان کرد: پیشرفت ۴ سال گذشته فقط خرید تنظیم قیمت چند برابر بوده است. 

نوری زاده در خصوص علت اخراج ۲۹ نفر از کارگران شهرداری چرام، گفت: در اینجا بحث اخراج کارگران بیان نمی‌شود بلکه اتمام کار و پروژه مهم است و ۲۹ نفر تاکنون از شهرداری بیرون رفته اند زیرا پروژه مربوط به آنها به اتمام رسیده بود. 

شهردار چرام در خصوص راه اندازی بازارچه در برنامه‌ریزی شهرداری، تصریح کرد: هر کاری که در شهر صورت بگیرد، باید توجیه اقتصادی داشته باشد و بازارچه نیز باید نیازسنجی شود. 

نوری گفت: اعتقاد دارم بهترین کار فرهنگی، اعتماد سازی مردم به مسئولان و برعکس است که می توانیم انجام دهیم. 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
آخ و بخت خبرنگاران چروم اینا که می‌گفتند نوریزاده حاضر نیست جواب خبرنگاران را بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
لفطا به تبلیغات اسلامی که سنگ بودجه را به سینه می زند بگویید یک ربع بودجه را صرف این کار فرهنگی بکند هرکس یک دروغ گفت او رادر ملای عان به غل وزنجیرکنند.....البته کلیه مسئیولین را باید فرستاد اداره ارشاد اسلامی .البته خو.د انهایی که در ........ کار می کنند فساد ترین ج.....چون از همه بیشتر دروغ میگویند ............یکی از خارج بیاورید این کار فرهنگی را انجام دهد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار