جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی با شناسایی و معرفی نفرات برتر در مرحله شهرستانی به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۵۵۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۱ 30 January 2018

سرپرست آموزش وپرورش  شهرستان بویر احمد در بازدید از محل برگزاری این جشنواره که در سالن شهید دهرابپور یاسوج برگزار شد اظهار داشت: شناسایی بهترین روش تدریس تربیت بدنی برای الگوسازی در مدارس از جمله اهداف این جشنواره است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش  شهرستان بویر احمد ، سید نظام مرادی افزود: جشنواره الگوهای برتر تدریس زمینه خوبی برای ایجاد انگیزه و انتقال تجربیات و نتیجه رقابت ها به سایر معلمان ورزش است.
وی اظهار امیدواری کرد: وضعیت رقابت ها در این جشنواره با نظارت داوران و ناظران به بهترین شکل انجام گیردد.

کارشناس مسئول  تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بویر احمد هم گفت:جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی با شناسایی و معرفی نفرات برتر در مرحله شهرستانی  به کار خود پایان داد.
شاهین ظهرابی  با اعلام این خبر افزود : پس از 1 روز رقابت معلمان تربیت بدنی در شهرستان ، نفرات برتر جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تربیت بدنی در سال تحصیلی 96  -97مشخص شدند.
وی گفت: هدف کلی از برگزاری این جشنواره کیفیت بخشی به فرآیند آموزش درس تربیت بدنی از طریق کشف روش های برتر، خلاقانه و کارآمد تدریس درس تربیت بدنی برای بهبود عملکرد آموزش و تدریس معلمان تربیت بدنی و ترویج این روش ها در سطح مدارس  است
ظهرابی با ذکر این نکته، که این جشنواره در دوره ابتدایی و متوسطه برگزار گردیده است  افزود : 4 تیم 3 نفره شرکت نمودند که در پایان این رقابت تیم خانم ها لیلا حاجیوند ،زهرا پویان صفت و فاطمه مرتضوی مقام اول و تیم 3 نفره احسان بهرامی ،طاهره سیاهپور و نجمه عبداله پور رتبه دوم و تیم 3 نفره روح الله نیازی ، حسن بهرامی و نرگس اریا رتبه سوم را در دوره ابتدایی کسب نمودند و در دوره متوسطه تیم 3 نفره سعید هاشمی ،سیمین علیزاده و مرضیه مهربان رتبه اول را کسب نمودند.

لازم به توضیح است تیم های اول هر دوره تحصیلی برای شرکت در مرحله استانی معرفی می شوند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار