کد خبر: ۵۵۹۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵ 30 January 2018
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از رتبه آخراستان در نزاع دسته جمعی در کشور خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار مهدی انصاری در جمع خبرنگاران ، صبح امروز در نوزدهمین همایش روسای کلانتری‌ها و فرمانده‌هان پاسگاه های انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به اهداف این همایش اشاره کرد و گفت: ابلاغ تدابیر و اولویت‌ها برای پیشگیری از وقوع جرم، افزایش رضایت مندی ارباب رجوع، رشد سازمان و نقش پلیس در ایجاد نظم و امنیت و رفع مشکلات هدف‌های این همایش است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه اهداف این همایش دنبال خواهد شد، گفت: نیروی انتظامی به لحاظ فضای فیزیکی شرایط نامناسبی دارد و عمر ساختمان‌های نیروی انتظامی استان همه بالای ۴۷ سال است.

وی از وضعیت مطلوب وقوع جرم در استان خبر داد و گفت: استان به لحاظ وقوع جرم رتبه ۳۱ کشور را در اختیار دارد و به لحاظ کشفیات مواد مخدر شرایط خوبی داریم که تلاش می‌کنیم در آیتم‌هایی که عقب گرد داریم جلو بیفتیم.

وی عنوان کرد: در ماه آخر سال ستاد نظارت تشکیل خواهد شد که احتمالا شاهد حضور فرمانده ناجا در استان خواهیم بود.

انصاری در ادامه سخنان خود با اشاره به رتبه پایین استان در نزاع‌های دسته جمعی گفت: اولین تهدید استان نزاع دسته جمعی بود اما با توجه به تلاش‌های نیروی انتظامی استان رتبه آخر در نزاع دسته جمعی را در کشور دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار