کد خبر: ۵۵۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵ 30 January 2018
جمعی از پرسنل بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ظهر امروز به نشانه اعتراض به عدم پرداخت مطالبات خود جلوی ساختمان استانداری دست به تجمع زدند.
به گزارش فصلی نو، معترضین در این تجمع به خبرنگاران گفتند : با توجه به مشکلات متعدد مالی که در زندگی ما وجود دارد همه دلخوشی ما به دریافت حق و حقوق بازنشستگی بود .
این افراد اضافه کردند : اکنون تعداد زیادی از کارکنان بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی یاسوج علیرغم گذشت مدتهای زیادی از تاریخ بازنشستگی موفق به دریافت مطالبات خود نشده اند و ایندر حالی است که یک عده از همکاران ما که همزمان با ما بازنشسته داشتند به دلیل نفوذهایی که در بدنه مدیریت دانشگاه داشته اند موفق به دریاافت مطالبات شدند .
معترضین در ادامه بیان کردند : مبالغ مطالبات ما متفاوت است بنحوی که در بین ما افراد از 20 میلیون تومان تا 150 میلیون تومان بابت حق بازنشستگی از دانشگاه علوم پزشکی بستانکار هستند.
آنها تعداد افرادی که موفق به دریافت مطالبات خود از دانشگاه علوم پزشکی نشدند را بالای 100 نفر اعلام کردند و گفتند : جواب درست و حسابی از مسئولان دریافت نکردیم حدود یکماه پیش حراست دانشگاه به ماه اعلام کرد دو هفته دیگر برای دریافت مطالبات مراجعه کنید و اکنون بعد از گذشت یکماه جواب مناسبی دریافت نکردیم.
تجمع کنندگان دلیل حضور خود جلوی ساختمان استانداری را متوجه مدیران دانشگاه علوم پزشکی عنوان کردند و بیان کردند : مدیران دانشگاه علوم پزشکی یاسوجدر جواب اعتراض ما برای دریافت مطالبه به ما اعلام نمودند که برای سهولت در دریافت مطالبات خود جلوی استانداری تجمع کنید تا از این طریق بهتر به مطالبات خود برسید.
 
تجمع اعتراضی بازنشستگان علوم پزشکی جلوی استانداری + تصویر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار