کد خبر: ۵۶۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱ 02 February 2018
با تلاش مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد ، با دستگيري یک قاچاقچي سابقه دار، بیش از 32 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در یکی از شهرک های شهر یاسوج کشف شد.  

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پايگاه خبري پليس؛ سرهنگ "سعید بالش زر" در خصوص این خبر افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد حین گشت زنی در یکی از شهرک های شهر یاسوج، به یکدستگاه خودروی پژو 405 مشکوک و جهت بررسی دستور توقف را صادر کردند.  

وي اظهار داشت: اين عوامل با استفاده از تجربيات فني و تخصصي خود در بررسي از اين خودرو موفق به کشف مقدار 32 کيلو و 450 گرم مواد مخدر از نوع ترياک شدند که به طور ماهرانه ای در اين خودرو جاسازي شده بود.  

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اين رابطه راننده خودرو به هويت مشخص دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مراجع ذيصلاح تحويل داده شد .  

سرهنگ بالش زر در پايان خاطر نشان کرد : همشهريان عزيز در صورت مشاهده و برخورد با خريد و فروش مواد مخدر، مشروبات الكلي و هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم عمومي توسط افراد متخلف، قانون گريز و قانون شكن، با مرکز فوريت هاي پليسي 110 تماس گرفته تا نسبت به شناسايي جرم، دستگيري مجرمان و متخلفان و پاکسازي محلات اقدام شود.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار