کد خبر: ۵۶۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ 03 February 2018
حسن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: 15 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و 34 میلیارد تومان از ارتقاء شاخص‌ها به صورت بلوکه برای کمک‌های فنی و اعتباری گذاشتیم که در صورت نقدینگی به صورت حتم به بخش تولید کمک شایانی می‌کند.

وی با بیان اینکه از این میزان اعتبار 38 درصد با اسناد سررسید دو ساله تخصیص یافته است، عنوان کرد: در قالب کمک‌های فنی و اعتباری 50 درصد سود تسهیلات دریافتی سرمایه گذاران استانی از بانک پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از محل منابع کمک‌های فنی و اعتباری 50 درصد سود تسهیلات بانکی سرمایه گذاران پرداخت می‌شود، ادامه داد: مهمترین هدف از اختصاص این اعتبارات کاهش سود بانکی تسهیلات مورد نیاز تولیدکنندگان و صنعتگران است.

نوروزی با اشاره به حرف و حدیث‌ها در زمینه برگشت اعتبارات بند"ز" ابراز کرد: تاریخ سررسید این اعتبارات 28 آذرماه بود که از مجموع 71 میلیارد تومان سهمیه استان 55 میلیارد تومان توسط دستگاه‌های اجرایی صورت وضعیت ارائه شد و در زمینه مابقی این اعتبارات صورت وضعیت مثبت نداشتند.

وی با بیان اینکه هرآنچه دستگاه‌های اجرایی اعلام در سامانه خزانه ثبت شد، خاطرنشان کرد: برگشت اعتبارات اختصاص یافته از محل بند «ز» تبصره 5 (نفت) به این استان از اساس کذب بوده و صحت ندارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار