این ها همه، گمان ( بخوانید شایعه) است، ولی اگر در این هفته پیش رو جناب آقای سید مجید حسینی سکاندار ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد شدند، به گمانه ها و شایعات بیشتر احترام بگذاریم.
کد خبر: ۵۶۱۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 03 February 2018
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
گمان، شایعه و واقعیت در سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد
حدود دو ماه است که زمزمه جایگزینی ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد شنیده می شود.
پس از انتصاب دکتر گوهرگانی در معاونت اقتصادی استانداری، این زمزمه و گمانه زنی ها برای جایگزین ایشان در سازمان جهاد کشاورزی بیشتر شد.
در این مدت زمان طراحی جناح های سیاسی، منطقه ای و رسانه ای هر روز نام یکی از افراد را برای تصدی این پست بر سر زبان ها می انداختند و با خبرها و تبلیغات زیاد، سعی در تثبیت فرد مورد نظر خود پیش مدیران ارشد و اتاق فکر وزارت جهادکشاورزی داشتند. در این مجادلات و تبلیغات، انتخاب فرد اصلح و آشنا به امور جهاد کشاورزی، تنها چیزی بود که به آن توجه نشد.
کارکنان جهادکشاورزی استان و کشاورزان در انتظار تصمیم گیری نمایندگان محترم مجلس هستند، چراکه اکثرا برحسب تجربه و مراودات سیاسی و شایعات، نقش کمرنگی برای دولت و مدیران ارشد دولتی در انتخاب، مدیران استانی قائل بوده و نقش نمایندگان استان را حائز اهمیت می دانند. گویا( بخوانید شایعه شده است) نمایندگان محترم مجلس، ادارات کل و سازمان ها را تقسیم بندی کرده و براساس تصمیم گیری، ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان، سهم نماینده محترم مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی، جناب آقای دکتر تاجگردون است.
تاجگردون نام ایشان در رسانه‌های ملی و بین‌المللی، حس غرور را برای همه مردم استان بر می انگيزد. مایه مباهات و افتخار مردم استان است.
اتاق فکر و رسانه های نزدیک به اقای تاجگردون این روزها، اطلاعات کامل و شفافیت زیادی برای معرفی تمامی کاندیداهای احتمالی ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان، بجز سید مجید حسینی، داشتند و نقاط ضعف و تاحدودی نقاط قوت این افراد را با درج سوابق کارشناسی و مدیریتی ایشان، برای مردم به نظرسنجی و چالش کشاندند. آقایان زارع و هاشمی نیز اعلام نظر و سخنانشان در این مورد، توسط همین رسانه ها اطلاع رسانی شد. در فرایندهای رسانه ای هیچ اشاره ای به سوابق مدیریتی و کارشناسی سید مجید حسینی و اظهار نظر دکتر تاجگردون در این خصوص، نکرده است.سید مجید حسینی هیچ گونه سوابق مدیری حتی در کوچکترین بخش جهاد کشاورزی و حتی مراکز خدمات کشاورزی نداشتند و اگر با انتخاب ایشان رونقی در کشاورزی دیده شود(انشا الله) انتخاب ایشان قابل تحسین است و اگر موفقیتی کسب نشود، هیچ اظهار نظری مبنی برحمایت از ایشان دیده نمی شود. به راستی چرا؟! بایک بررسی کوتاه، به چنین نتیجه ای می رسیم. جواب روشن است. تجربه ثابت کرده است در استانی مثل کهگیلویه و بویراحمد وقتی گزینه های متعددی برای یک پست و مسوولیت هست، با رسانه ای کردن و روی زبان انداختن آن گزینه ها، بجز گزینه مورد نظر، گردانندگان این چرخه، با یک برنامه‌ریزی ساده به هدف خود خواهند رسید.
دکتر تاجگردون در این مورد اعلام نظر نکردند و در اینده هم نخواهند کرد، فرصت را برای نقش نظارتی خود بر مدیران دولتی از خود سلب نمی کنند، چرا که از موقعیت خود در برنامه‌ریزی های کلان کشور و حساب ویژه ای که وزرای محترم دولت روی حرف و یا حتی تماس تلفنی ایشان دارند، بیش از هر کس دیگری اگاه هستند و تصمیم گیری را نه در استان و مشاوره با کارشناسان و متخصصان استانی، بلکه در پایتخت و مدیران ارشد کشور، نهایی می کنند.

تاجگردون در تقسیم‌بندی استانی، با مشاوره و انتخاب معاونین محترم استانداری، بازی را بهم زده و در این سال ها با هربار حضور در حوزه انتخابیه، جلسات شورای اداری استان را به گچساران کشاندند و با برنامه‌های مشابه، قدرت و نفوذ خود را به رخ رقبای انتخاباتی و همتایان خود در مجلس شورای اسلامی نشان دادند و در این مورد با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ها به وضوح و درستی و متبحرانه، شفاف‌سازی و اطلاع رسانی می کنند.
این بار نیز گمان می شود ( بخوانید شایعه شده) دکتر تاجگردون، گزینه مورد نظر خود را برای پست ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان، تثبیت کرده و فقط زمان معرفی آنرا به تعویق انداخته است تا افراد و رسانه ها تبلیغات و اهمیت این انتصاب را بیش از پیش به نمایش بگذارند و همگان را در انتظار نمایش این موفقیت ترغیب کنند.
این ها همه، گمان ( بخوانید شایعه) است، ولی اگر در این هفته پیش رو جناب آقای سید مجید حسینی سکاندار ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد شدند، به گمانه ها و شایعات بیشتر احترام بگذاریم.
سیدنوید امیریان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
سازمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
این مجید حسینی که معلم حرفه آموزش پرورش چه ربطی به کشاورزی داره قبول تاج هم افتخارش برا کل آستانه
بیطرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
چرا جناب تاج با انتصاب آقای دکتر آذرفرد مدیر جوان. تحصیلکرده و با تجربه مخالف است. مشخص است که ابن گزینه ها مشروعیت مردمی ندارند و حق آنها نیست که در این جایگاه قرار گیرند و تجربه نشان داده کسی که با رانت این جایگاه را بدست می آورد موفق نیست
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
مگه این استان مخصره هست که نزدیک به سه ماه است که آقای تاج داره هفته ای یک گزینه معرفی میکنه
کارشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
اگه حق را در نظر بگیری دکتر آذرفر شایسته می باشد برا کشاورزها ثابت کرده و راضی هستند از نمایندها و استاندار محترم مردم توقع دارند که حق را در نظر بگیرند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
چرا شما بیخود و بی جهت ...... را بزرگ میکنید ایشان اگر از خانواده شهدا نبود دانشگاه هم نمیتوانست برود. کدام مقاله از ایشان وجود دارد نامبرده یک مقاله انگلیسی ان هم در یک ژورنال بسیار سطح پایین که یا در هند و یا در پاکستان چاپ کردند آن هم با واریز پول
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار