کد خبر: ۵۶۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 04 February 2018
سید محمد برزین زاده رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان خبر از روشنایی تمامی معابر و خیابان های اصلی شهر چرام تا اوایل سال ۹۷ را داد.

تلفات در شهرستان چرام چند درصد است ؟ مهندس برزین زاده چنین پاسخ داد: تلفات برق درچرام به%۲۰ میرسد. باتوجه به صحبت معاون وزیر که تلفات باید %۱۴درصد باشد وتلفات الان ۶%بیش از حد مجاز میباشد شاید گاهی باعث قطعی برق شودو ممکن است به وسایل مردم آسیب وارد کند؛ در این خصوص چه راهکاری دارید؟

برزین زاده گفت: تلفات به دوبخش تقسیم میشود ۱-تلفات فنی ۲-تلفات غیر فنی تلفات فنی بیشتر بحث اتصالات سست وسطح مقطع سیمها و ظرفیت خالی ترانسها میباشد که بعضی مواقع ازترانسها،بیشتر از حد مجازبار کشیده میشود و تلفات غیر فنی برقهای غیر مجاز پنهان و آشکار و دست کاری کنتورها میباشد.

برزین زاده در ادامه صحبتهای خود افزود: شروع به کار خود را برای پلمپ کنتورها از شهرسرفاریاب وروستاهای اطراف شروع کرده ایم وآچارکشی که از ایستگاه برق تا شهر چرام انجام شده و واحد ها را موظف نمودیم  جهت کاهش تلفات طرح پیشنهاد دهند و ترانسهایی درسطح شهر نصب نماییم تا رسیدن فصل گرما تلفات به حد مجاز برسد.

برزین زاده گفت:روشنایی شهر با سیستم مدیریتی بنده سازگار نیست و پیشنهاد داده شد تا ۵۰۰ چراغ برای معابر فرعی درسطح شهر پیش بینی شود و بلوارهای اصلی شهر را باهمکاری شهردارتا اوایل سال ۹۷به روشنایی مطلوب برسانیم.

از پیش بینی تا اجرا چه مدت طول میکشد؟ برزین زاده گفت: مرحله به مرحله و در یک زمان تا اوایل سال ۹۷ تمامی چراغها نصب میشود و تا رسیدن فصل گرما تلفات حدمطلوب رسانده میشود.

درپایان ازساختمان اداری صحبت شد که خیلی محروم مانده و باید ساختمانی ساخته شود در شأن مردم چرام./ امید امت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار