اما امسال با توجه به همزمانی دهه ی فجر با دهه ی اول فاطمیه ابتدای ایام فجر انقلاب را تحت تاثیر قرار داد و آنگونه که رئیس ستاد گرامیداشت دهه ی فجر استان بیان کرده است ، ویژه برنامه های شاد دهه ی فجر از امروز 15 بهمن باید به صورت گسترده آغاز شود.
کد خبر: ۵۶۱۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰ 04 February 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، برپایی جشن ملی یا جشن استقلال و یا هر عنوان دیگری ، موضوعی است که تقریبا همه ی کشورها به نوعی یک روز را به عنوان مهمترین روز در طول یک سال در نظر می گیرند که در این روز همه ی مردم و مسئولین سعی می کنند به بهترین نحو ممکن این روز را پاس بدارند. دهه ی فجر که از ورود امام خمینی(ره) در 12 بهمن 57 شروع و تا 22 بهمن همان سال که انقلاب ایران به پیروزی نهایی رسید ماندگارترین روزهای جشن ملی در ایران است که در طی این چند دهه ، جشن ها و برنامه های ویژه همراه با تزئین اماکن خصوصی و دولتی و معابر همراه است. اما امسال با توجه به همزمانی دهه ی فجر با دهه ی اول فاطمیه ابتدای ایام فجر انقلاب را تحت تاثیر قرار داد و آنگونه که رئیس ستاد گرامیداشت دهه ی فجر استان بیان کرده است ، ویژه برنامه های شاد دهه ی فجر از امروز 15 بهمن باید به صورت گسترده آغاز شود.
امروز گزارش تصویری از فارس منتشر شد که نشان می دهد ادارات دولتی چندان سنت سال های گذشته را ادامه نداده اند و فضای ظاهری ساختمان های دولتی نوعی بیگانگی با این ایام را به شهروندان نشان می دهد.
حال باید دید آنگونه که سید محمد کاظم نظری به عنوان رئیس ستاد گرامیداشت دهه ی فجر استان گفته است با پایان ایام فاطمیه اول شاهد نمایش فضای متناسب با این ایام در دستگاه های دولتی خواهیم بود یا نه؟
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار