11 هزار و 171 دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از خدمات فرهنگی و حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۵۶۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹ 05 February 2018
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، خدمات فرهنگی ارائه‌شده به دانش آموزان و دانشجویان را تشریح کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از سایت خبری کمیته امداد، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه 11 هزار و 171 دانش‌آموز و دانشجو در سال جاری تحت حمایت این نهاد هستند گفت: از این تعداد دو هزار و 393 نفر دانشجو و هشت هزار و 778 نفر دانش‌آموز هستند.

وی با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای کمیته امداد ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان است اظهار کرد: در زمینه ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت یک میلیارد و 302 میلیون و 849 هزار تومان در سال تحصیلی جاری هزینه شد.

محبی با اعلام اینکه خدمات ارائه‌شده به دانشجویان شامل شهریه دانشجویی، کمک‌هزینه تحصیلی دانشجویان دولتی، طلاب علوم دینی، هزینه ایاب و ذهاب  است، افزود: به دانش آموزان تحت حمایت نیز خدماتی از جمله کمک‌هزینه تحصیلی، پوشاک، لوازم‌التحریر و کلاس‌های تقویتی ارائه می‌شود.  

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف فعالیت‌های فرهنگی کمیته امداد توانمندسازی فکری و  فرهنگی مددجویان تحت حمایت است، گفت: فراهم آوردن تسهیلات و امکانات‎ لازم برای‎ ادامه تحصیل دانش‌آموزان‌، رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی آن‌ها، برگزاری اردوهای تربیتی و آموزشی از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی به دانش آموزان برای جلوگیری از ترک تحصیل، روش‌های مطالعه و یادگیری صحیح، انتخاب رشته و آشنایی با رشته‌های دانشگاهی را از دیگر خدمات فرهنگی ارائه‌شده این نهاد برای دانش آموزان نام برد.   

محبی با بیان اینکه یکی از مشکلات دانش آموزان و دانشجویان نیازمند، نداشتن امکانات کافی برای ادامه تحصیل است، از مردم خیر و نیکوکار دعوت کرد تا کمیته امداد را در زمینه کمک به نیازمندان و به‌خصوص حمایت از تحصیل دانش آموزان بی‌بضاعت یاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار