کد خبر: ۵۶۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ 05 February 2018
نشست همکاری دستگاههای اجرایی در زمینه پیشگری از ایجاد آنفولانزای پرندگان با حضور مسئولان میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری شهرستان بویراحمد با دامپزشکی برگزارشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان،محمد حسین زاده رئیس میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد در این نشست با اشاره به اینکه مجموعه های بین راهی و خدماتی گردشگری در شهرستان بویراحمد باید خدماتی ارائه می هند کاملا بهداشتی باشد اظهار کرد:با توجه به شایعه بیماری‌های اخیر در استان  همه تاسیسات گردشگری در این راستا باید با دستگاهای اجرایی همکاری کنند.
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر در شهرستان بویراحمد تصریح کرد:به همه مدیران تاسیسات گردشگری شهرستان بویراحمد توصیه  می شودهرگونه دریافت گوشت قرمز و مرغ می بایست از مراکز معتبر وزیر نظر کشتار گاه یاسوج ودامپزشکی انجام گیرد درغیر این صورت تخلف است.
وی از گشت‌ها ی نظارت بر مراکز تفریحی و گردشگری شهرستان بویراحمد خبرداد وگفت: با مکانهایی که خلاف قانون در جهت تهدید بهداشت اقدام نمایند برخورد خواهد شد.
حسین زاده افزود: همه مراکز تفریحی و گردشگری می‌بایست گوشت مورد نیاز خود را با نظارت دامپزشکی وکشتا گاه خرید کنند.
رئیس میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری شهرستان بویراحمد همچنین به این مراکز هشدار داد و تصریح کرد:درصورت عدم رعایت ۳بار اخطار،نسبت به ابطال مجوز آنها اقدام خواهد شدوبه مرجع قضایی معرفی می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار