کاظمی افزود: از لحاظ چاپ کتاب یک مولف هیچ گونه حمایتی نمی‌شود و مولف باید تمام هزینه‌ها را خود شخصا بپردازد.
کد خبر: ۵۶۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۵ 06 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون حقوقی، پارلمانی و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استانی در مصلای بزرگ شهر یاسوج از کتاب سیده اعظم کاظمی به نام ” این خانه بدون او ” رونمایی شد.

سیده اعظم کاظمی در گفت و گو با تابناک اظهار داشت: سرانه مطالعه در استان ما همانند تمام کشور پایین است و متاسفانه امروزه فضای مجازی جایگزین کتاب شده که این امر سبب دلسردی نویسندگان می‌شود.

وی گفت: من عضو انجمن شعر شیراز و یاسوج هستم و در حال همکاری با سایر دوستان برای کسب تجربه بیشتر هستیم.

کاظمی افزود: از لحاظ چاپ کتاب یک مولف هیچ گونه حمایتی نمی‌شود و مولف باید تمام هزینه‌ها را خود شخصا بپردازد.

وی ادامه داد: خوشبختانه همکاری و حمایت‌های دکتر دهبانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مولفان جوان که سبب ایجاد انگیزه برای سایر شاعران جوان می‌شود، جای تقدیر دارد.

کاظمی تصریح کرد: یکی از مهمترین مشکلات حوزه نویسندگی و شعر در استان ما این است که وقتی برای نخستین بار کتابی را می‌نویسید همه به دنبال انتقاد از شما هستند و کمتر کسانی پیدا می‌شوند که در جهت رشد به شما کمک کنند و این برای جامعه فرهنگی ما یک معظل است.

وی با بیان اینکه این دومین کتابی است که به رشته تحریر درآورده است، افزود: از دکتر دهبانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سید ایرج کاظمی جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کهگیلویه و سیاوش زمان مدیر میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان کهگیلویه که مرا حمایت کردند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این نمایشگاه از سه کتاب ” این خانه بدون او ” اثر اعظم کاظمی، ” دلفین مرده ” اثر حسین بهرامی و ” سی سخت نگین جنوب ” اثر نیکنام حسین پور به نمایندگی از ۲۶۵ اثر تالیفی از بهمن ۹۵ تا بهمن ۹۶ رونمایی شد.

گفتنی است در این نمایشگاه بیش از ۲۵۰ ناشر در ۱۳۵ غرفه از ۱۶ بهمن به مدت یک هفته آثار خود را عرضه می‌کنند.

خبرنگار سید مصطفی گنجی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار