صحبت های استاندار در برنامه شبکه یک سیما
سخنان استاندار بر این موضوع صحه گذاشت که دکتر احمدی برنامه ریزی برای توسعه استان را با چنین ذهنیت های موجود از مسیر اولویت داشتن گردشگری نمی بیند و بر دو اولویت اول خود یعنی انرژی و کشاورزی تاکید دارد و البته در این زمینه هم اولویت و برنامه ریزی های ویژه بر محوریت دو شهرستان گچساران و باشت حکایت دارد.
کد خبر: ۵۶۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹ 06 February 2018
دکتر احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر اساس اعلام قبلی میزبان برنامه "فرمول یک" شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران بود.
در این برنامه همانگونه که در تحلیل تابناک کهگیلویه و بویراحمد آمده بود ، اولویت احمدی برای توسعه استان کشاورزی است .(اینجا) البته موضوع انرژی به عنوان اولین اولویت استان اعلام شد اما بحث پیگیری و اجرای برنامه های مربوط به توسعه زیرساخت های نفت و گاز به برنامه ریزی های خود وزارت نفت واگذار شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویاراحمد ، علی محمد احمدی در همان ابتدای برنامه در پاسخ به سئوالات مجری در خصوص وضعیت گردشگری ضمن اشاره به توانایی های بالای کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پتانسیل های گردشگری ، اما معتقد بود که آنچه امروز در ایران و به تبع آن کهگیلویه و بویراحمد ، به عنوان گردشگری بیان می شود ، مسافرگردی است نه گردشگری و در این خصوص بیشتر معتقد بر توسعه بوم گردی بود که البته گفت، کارهایی هم صورت گرفته است.
احمدی توسعه استان را در سرمایه گذاری در گچساران و باشت می بیند / سه سال دیگر به رئیس جمهور این گزارش را می دهم
 
احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این موضوع که کهگیلویه و بویراحمد ، دومین تولید کننده نفت و گاز کشور است افزود : سعی داریم با برنامه ریزی های منظم ، این جایگاه را حفظ نماییم و عمده برنامه ها در حوزه انرژی استان را توسعه و نوسازی تاسیسات می دانیم که البته خود وزارت نفت در این خصوص اقدام می نماید.
استاندار در پاسخ به این سئوال مجری که به رئیس جمهور برای سه سال آینده که چه کارهایی را خواهی گفت که در کهگیلویه و بویراحمد انجام داده ای پاسخی داد که نشان از اولویت های وی برای توسعه استان است.
احمدی در این خصوص گفت : به آقای زئیس جمهور خواهم گفت که در زمینه انرژی و نوسازی تاسیسات نفتی کمک خواهم کرد ضمن اینکه در همین حوزه دو پتروشیمی گچساران و پتروشیمی دهدشت و پتروشیمی دنا را هم در دست کار داریم.
احمدی اولویت دوم خود برای توسعه استان را به گونه ای توضیح داد که تاکیدی بر وضعیت خاص دو شهرستان گچساران و باشت در برنامه ریزی های وی دارد.
احمدی توسعه استان را در سرمایه گذاری در گچساران و باشت می بیند / سه سال دیگر به رئیس جمهور این گزارش را می دهم
 
 
احمدی با تقسیم دو اقلیم شمال و جنوب برای کهگیلویه و بویراحمد گفت : برای ما مسئله دوم اولویت ها بحث کشاورزی است که دشت های گچساران و باشت در جنوب ، ظرفیت های خوبی برای توسعه کشاورزی استان را دارند ضمن اینکه در شمال استان هم بحث باغبانی مهمترین اولویت خواهد بود چرا که ما در بحث تولید برخی میوه ها رتبه های 4 تا 10 کشوری را داریم.
دکتر احمدی در سخنان پایانی خود اولویت سوم استان را گردشگری دانست و گفت : در بحث گردشگری ظرفیت های خوبی در استان داریم و بهترین مناطق گردشگری را در این استان داریم و تلاش می کنیم که در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سخنان استاندار بر این موضوع صحه گذاشت که دکتر احمدی برنامه ریزی برای توسعه استان را با چنین ذهنیت های موجود از مسیر اولویت داشتن گردشگری نمی بیند و بر دو اولویت اول خود یعنی انرژی و کشاورزی تاکید دارد و البته در این زمینه هم اولویت و برنامه ریزی های ویژه بر محوریت دو شهرستان گچساران و باشت حکایت دارد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
کهگیلویه بزرگ هم دشت های وسیعی دارد
بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
باباجان این بنده خدا چنین دیدگاههای متطقه ای ندارد چرا حرف میذارید دهن ایشون؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
بد هم نگفته انصافا زیرساخت ها و توانایی ها برای سرمایه گذاری تو گچساران هست / نمیشه که گچساران از توسعه عقب بمونه چون دیگر شهرستان ها توانایی بالا کشیدن خود در زمینه توسعه را ندارند
نونم بگم چه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
اخ سی بیر بی صحاب
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
سلام جناب استاندار محترم پتروشیمی برای دنا در اولویت هست یا برای بهمئی .بنظر شما شاخص احداث پتروشیمی چه مواردی میباشد .اگر نفت هست بهمئی دارد اگر گاز هست بهمئی دارد اگر دسترسی به بنادر هست باز بهمیی دارد من نمیدانم از نظر آقای استاندار محترم چه شاخص هایی مستلزم تاسیس پتروشیمی است .من نمیگویم برای دنا احداث نکنند اما در برنامه ها باید اولویت وشاخصهایی وجود داشته باشد
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
بقیه استان تعطیل فعلا استان یعنی باشت وگچساران اکثربرنامه هاوسفروزراء هم گچساران هست بهتراست مرکزاستان هم بیادگچساران
یعنی دشت حاصلخیز ورودخانه درکهگیلویه نیست؟
بهمئی نفت ومعدن سیلیستین ودشت حصلخیزندارد
یااینها بی صاحب هستند
البته بایداینگونه باشدچون اینهاکه دربدنه تصمیم گیری استان محل ازاعراب ندارند تصمیم درحوزه سازمان مدیریت هست(تامین اعتبار) تصویب طرح (معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری)
بقیه استراحت کنندبرای شرکت درانتخابات آماده شوندوکف بزنند!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
دقیقا تا انقلاب بعدی حتما می رسد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار