در نشست خبری بااصحاب رسانه مطرح شد:
مدیرشرکت توزیع برق چرام گفت:برای راه اندازی ایستگاه۶۰مگاواتی برق چرام ۲۱میلیارد تومان اعتبار نیاز است
کد خبر: ۵۶۲۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 07 February 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان چرام  از اصلاح شبکه بعضی خیابانهای شهرهای  چرام  و سرفاریاب خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از چشم‌اندازهای اصلی شهر، مبلمان شهری است و ظرافت شبکه‌های برق در مبلمان شهری تاثیر خوبی دارد ، لذا در همین راستا و در این مدت عملیات اصلاح شبکه خیابان مالک اشتر ،  خیابان ورودی  ،خیابان شهداء شهر چرام  و خیابان اصلی شهر سرفاریاب صورت گرفت .
وی با اشاره به عملیات اجرای شبکه ۱۳۲ کیلو ولتی جهت ایستگاه برق چرام،  مصرف برق شهرستان چرام را در پیک بار امسال (فصل تابستان) ۲۰ مگاوات ذکر کرد و عنوان داشت: ظرفیت ایستگاه اصلی و در حال احداث شهرستان چرام، ۶۰ مگاوات است که ۳۰ مگاوات آن با نصب یک دستگاه ترانسفور ماتور در سال ۹۷ و ۳۰ مگاوات دیگر با نصب ترانس دوم در سال ۹۸ اجرا می‌شود که اگر به نتیجه برسد بخش عظیمی از مشکلات شهرستان  رفع خواهد شد. وی اعتبار لازم جهت تکمیل و راه‌اندازی این ایستگاه را ۲۱ میلیارد تومان عنوان کرد

برزین زاده  در بحث بهبود و توسعه فضای اداری و تکریم ارباب رجوع نیز به خرید ۱۳ میلیون تومان  وسایل و تجهیزات  اداری و همچنین توسعه ساختمان و انبارها اشاره داشت.

 وی گفت: در بحث روشنایی معابر که یکی از معضلات اصلی شهر چرام می باشد و چندان مطلوب نمی باشد خصوصا" بلوار اصلی شهر که بعلت تعریض توسط شهرداری چراغهای آن جمع اوری شده، به شیوهای نوین و مطلوب چراغ طراحی و تشکیل پرونده شده که پس از طی مراحل اداری به مرحله مناقصه و واگذاری به پیمانکار می‌رسد.
این مسئول، اضافه کرد: برای بلوار اصلی شهر چرام ۶۰ پایه تلسکوپی و برای معابر فرعی ۶۰۰ چراغ در نظر گرفته شده که امیدواریم تا پایان سال و یا حداکثر تا خرداد ماه ۹۷  عملیات نصب انها اجرای گردد،
رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان چرام، ابراز کرد: در بحث ضعف ولتاژ های موجود در بعضی از مناطق‌، در مناطقی از شهر چرام و روستاها که تابستان گذشته مردم با  مشکل  ضعیفی  برق مواجه بودند، ۱۰ دستگاه ترانس  طراحی  و به ستاد شرکت جهت  تامین اعتبار  ارسال شده است. وی گفت در همین راستا در یک ماه گذشته دو دستگاه ترانس در انتهای خیابان امام حسین (ع) و روستای بلدان نصب گردید

برزین زاده گفت ؛در این مدت در راستای توسعه و اصلاح شبکه هم کارهای خوبی صورت گرفت از جمله اصلاح شبکه روستای ارند ،نصب 66 اصله پایه و 2000متر کابل کشی فشار ضعیف در نقاط مختلف شهرستان،

برزین زاده بیان کرد:در خصوص تعمیر شبکه روشنایی معابر موجود در حوزه شهری و روستایی 150میلیون تومان وسایل روشنایی خریداری و تمامی چراغ ها  خاموش را تعمیر و روشن نمودیم.
وی با اشاره به نبود بالابر در چرام گفت:خوشبختانه یک دستگاه بالابر توسط مدیرعامل برق هدیه خوبی برای شهرستان چرام بود که  از زمان استقرار کارها به خوبی پیش می رود .مشکل اصلی شرکت توزیع نیری برق موضوع وصول مطالبات است/ برای راه اندازی ایستگاه۶۰مگاواتی برق چرام ۲۱میلیاردتومان اعتبار نیاز هست
 
 

مدیر توزیع شرکت برق چرام با اشاره به اصلاح  شبکه  خطوط فرسوده برق تصریح کرد: اصلاح شبکه  خطوط   فرسوده تغذیه کننده برق  روستاهای شیخ حسین,بلدان,شهرک کره شهبازی ,شیرازی و بخش سرفاریاب طراحی شده و به دنبال اعتبار جهت اصلاح آنها هستیم.
وی افزود:یکی از کارهای خوب که در حال حاضر در سطح شرکت صورت میگیرد ,تعمیرات شبکه فشار متوسط به روش خط گرم می باشد که احتیاجی به خاموش کردن شبکه وجود ندارد و کار تعمیرات بدون اعمال خاموشی انجام می شود.

برزین زاده با اشاره به اینکه عملکرد هر ناحیه بر اساس دو موضوع وصول مطالبات و کاهش تلفات برق سنجیده می شود ،گفت هر چه درصد تلفات کمتر و وصولی در هر ناحیه بالاتر باشد می توان اعتبار بیشتری در جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم جذب کرد.

وی گفت :متاسفانه وصول مطالبات بخصوص در بحث مصارف صنعتی ، سنگ شکن ها  و پمپاژهای کشاورزی  ضعیف است که نیاز مب باشد همکاری بیشتری از طرف مشترکین عزیز این صنایع نسبت به پرداخت بدهی خود  صورت گیرد.
وی افزود مطالبات این ناحیه:در بخش عمومی بالغ بر ۳میلیارد تومان,بخش صنعتی۶۸۵میلیون تومان و بخش خانگی ۲۸۰میلیون تومان است.

مدیر شرکت توزیع برق چرام با اشاره به مشترکین برق این شهرستان گفت:از مجموع ۱۱۳۷۷مشترک روستایی و شهری این ناحیه تعداد ۹۶۰۰مشترک خانگی ,۶۹۷مشترک عمومی,۱۶۸مشترک کشاورزی و ۹۴مورد هم صنعتی می باشد که البته بیشترین مطالبات و مشکل ما در بخش صنعتی می باشد.

برزین زاده با اشاره به خدمات این شرکت به افراد نیازمند تحت پوشش نهادهای حمایتی گفت:انشعاب برق کلیه افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام(ره) ۱۰۰درصد رایگان است.

وی قیمت انشعابات برق  خانگی تک فاز را به شرح ذیل بیان کرد: انشعاب برق شهری ۳۲آمپر ۱میلیون و نهصد هزارتومان و ۲۵آمپر شهری ۱میلیون و پانصد هزارتومان  و انشعاب خانگی روستایی ۲۵آمپر  ۵۵۰هزارتومان می باشد.

وی با اشاره به تلفات برق در شهرستان چرام گفت:این تلفات حدود ۲۰درصد است که به دو بخش تلفات فنی و غیر فنی تقسیم می شود بخشی فنی مربوط به شبکه های برق است و بخشی غیرفنی مربوط به برق های غیرمجاز و دست کاری کنتور می باشد که درصدد هستیم این تلفات را تا حدود ۱۲درصد  کاهش دهیم.

برزین زاده با اشاره به خدمات رسانی به گلزارهای شهدا گفت: به 16گلزار از گلزارهای مطهر شهداء شهرستان برق  رسانی شده و گلزار شهدای شیخ حسین و القچین علیا در دستور کار است.
وی در پایان با اشاره به اینکه با تمام توان و ظرفیت جهت خدمت رسانی به مردم شریف چرام در حوزه برق فعالیت می کنیم خواستار همکاری مردم در بحث صرفه جویی در مصرف  و همچنین پرداخت مطالبات توسط شرکت ها و نهادهای دولتی و کمک اصحاب رسانه برای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی شد.
تهیه گزارش : علی تقوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار