آیت الله ملک حسینی
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد : باید موانعی که در برابر انقلاب قرار داده شده تبیین شود که ایا ما بدعمل می‌کنیم و یا این که چون می خواهیم درست عمل کنیم قدرت‌ها نمی‌گذارند.
کد خبر: ۵۶۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 07 February 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی صبح امروز در حوزه علمیه برادران شهر یاسوج و در ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور مسوولان دستگاه‌های مختلف برگزار شد اظهار کرد: باید الگویی پیدا کنیم تا بتوانیم همواره از انقلابمان دفاع کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اتفاقات دوره پیامبر تصریح کرد: این اتفاقات در دوره ما هم باید استمرار پیدا کند و حقیقت مستمری است که در تحولات جامعه همیشه اثرگذار باشد.

ملک حسینی بیان کرد: برخی وقت‌ها اگر موفقیت‌های انقلاب را در حیطه مادی ببینیم دچار مشکل می‌شویم اما اگر به حیطه معنوی آن نگاه کنیم بسیاری از چالش ها را می‌توان جواب داد.

به انقلابی پس از انقلاب نیاز داریم/ باید تبیین شود بد عمل کرده ایم یا قدرت ها نمی گذارند

وی با اشاره به خدماتی در این چهار دهه از عمر انقلاب برای استان کهگیلویه و بویراحمد داشت، اظهار کرد: اما فقدان اخلاق در موجب می‌شود که دهان ما را در دفاع از دستاوردهای انقلاب ببندد که حزب بازی‌ها و گروه بازی‌ها از این جمله است.

این استاد حوزه‌های علمیه بیان کرد:  ما به انقلابی پس از انقلاب نیاز داریم تا بسیاری از اموری که محقق نشده محقق شود و به خواسته های خود نزدیک شویم.

وی گفت: باید موانعی که در برابر انقلاب قرار داده شده تبیین شود که ایا ما بدعمل می‌کنیم و یا این که چون می خواهیم درست عمل کنیم قدرت‌ها نمی‌گذارند.
ملک حسینی با اشاره به این که انقلاب با همه مشکلاتی که هست می‌تواند از خود دفاع کند افزود: باید دید چه قدر سپاس گذاری از انقلاب کردیم و چقدر واقعیت‌های دیروز و امروز را گفته ایم.

وی گفت: انحراف مسوولان گاهی از مطالبات ناصحیح مردم هم صورت می‌گیرد لذا نباید همیشه مردم را مطالبه‌گر دید بلکه باید مطالبه‌ها صحیح باشد و لذا باید آگاهی بخشی صحیح داشته باشیم که دهه فجر بهترین موقع برای این کار است.
خدا نیامرزد اگر بخواهیم مردم را نا امید کنیم
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که مردم بین نظام اسلامی و دولت‌ها تفکیک نمی‌کنند، بیان کرد: مردم به نگاه سیاسی و بچه بازی ما توجهی نمی‌کنند و می‌دانند که همه موفقیت ها نظام به هم پیوسته است و موفقیت‌ها و عدم موفقیت ها متعلق به همه دولت هاست.
ملک حسینی افزود: مردم اگر انصاف از ما مسوولان ببینند نسبت به انقلاب هم درست داوری خواهند کرد در حالی که خودمان به بدترین شیوه به دولت‌ها می‌تازیم و تمام خدمات و برکات را نادیده می‌گیریم و آن گاه توقع داریم مردمدر خصوص انقلاب بد داوری نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود در اتفاقات در اعتراضات اخیر اشاره و خاطرنشان کرد: اگر تصمیم داریم دفاع از انقلاب کنیم باید آگاهی بخشی درستی داشته باشیم و خدا نیامرزد اگر بخواهیم مردم را نا امید کنیم و باید همه تلاش مسوولان نشاط بخش باشد.
وی گفت: در برخی سنوات اما خیلی پررنگ معرفی می‌شود و در بر خی سنوات کم رنگ معرفی می‌شود که در استمرار انقلاب باید همیشه رهبری به خوبی معرفی شود رهبری که همه سختی‌ها را به جان خرید.
ملک حسینی تصریح کرد: باید در کنار صاحبان آرمان‌ها، خود آرمان ها هم تبیین شود و اگر همه به درستی تبیین شوند مردم نیز همیشه در کنار انقلاب به مانند این چند دهه خواهند ماند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار