پوران فرد ادامه داد: دو نفر قایق بان توریست به راننده سمند گفتند که در پل دو راه در حوزه دنا (سادات محمودی )در کنار رودخانه منتطر بماند.
کد خبر: ۵۶۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 07 February 2018
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی قایق بادی توریستی در منطقه رودخانه خروشان خرسان در میمند و غرق و مصدوم شدن دو نفر خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ جلال پوران فرد با بیان اینکه این اتفاق امروز چهارشنبه ساعت ۸و ۵۰ دقیقه گزارش شد، گفت: بر اثر واژگونی قایق توریستی در رودخانه خرسان یک نفر فوت و دیگری مصدوم شد.

رئیس مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی استان عنوان کرد: بنا به اطلاعات کسب شده دیروز عصر این دو نفر توریست با خودروی سمندی که قایق و وسایل آنها را حمل میکرد بالاتر از تونل میمند(پل نارمه در مرز چهارمحال بختیاری) قایق خود را پیاه و در آب انداختند.

پوران فرد ادامه داد: دو نفر قایق بان توریست به راننده سمند گفتند که در پل دو راه در حوزه دنا (سادات محمودی )در کنار رودخانه منتطر بماند.

وی با اشاره به اینکه راننده سمند تا نیمه شب همان روز منتظر ماند و هرچه تماس میگرفت در دسترس نبودند، افزود: راننده به خانه های روستا مراجعه کرده و در ساعت ۵ شب با اهالی بعد از دو ساعت پیاده روی یک نفر را مصدوم پیدا کردند.

رئیس اورژانس ۱۱۵استان تصریح کرد: با اعلام این خبر به مرکز eoc بلافاصله با توجه به صعب العبور بودن منطقه بالگرد اورژانس با غواصان هلال احمر به منطقه اعزام شد.

پوران فرد خاطر نشان کرد: غواصان نفر دوم را غرق شده پیدا و با بالگرد اورژانس یاسوج انتقال داده و مصدوم را نیز با آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی منتقل کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار