اینجانب بعنوان خادم مردم در خانه ملت با گرامیداشت یاد حضرت امام و همه کسانیکه در به نتیجه رسیدن انقلاب نقش ایفا کرده اند این روز بزرگ و ماندگار را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده های گرانقدر شهداء ،آزادگان، جانبازان ،ایثارگران و تمام ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم .
کد خبر: ۵۶۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۱ 08 February 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به مناسبت ۲۲ بهمن پیامی صادر نمود.
متن پیام
«بِسمِ اللّه ِ الرَّحمنِ الرَّحيمِ»

22 بهمن عصاره تاریخ ، فجر درخشان و منور انقلاب فرا رسید .

روز ۲۲ بهمن گل سرسبد روزها، بهمن چکیده ماه ها، زمستان، بهار فصل ها و سال ۵۷ عصاره تاریخ پر فراز و نشیب ایران اسلامی است.
 بنیانگزار فقید انقلاب چه زیبا فرمودند  « ۲۲ بهمن یوم الله است »
 محور و رمز این تحول جهانی ، رهبری پیامبرگونه امام راحل (ره) ، جانفشانی و ایثار مردان و زنان خداجو ،انسجام و  وحدت مردم و بالاتر  از آنها ، لطف و مدد الهی بود که انقلاب اسلامی را به ملت ایران عطا فرمود .
 در امتداد این نهضت عظیم  برگرفته از قیام عاشورا ، زعامت و درایت مقام عظمای ولایت است  که فرموده اند « ما راهپیمایی ۲۲بهمن را در پیش داریم خواهید دید ملت عزیز مثل سال های گذشته و پر شورتر از گذشته وارد عرصه نگاه های جهانی خواهد شد»
آری ۲۲ بهمن آرمان ملت ایران است و متعلق به همه مردم است .
 اینجانب بعنوان خادم مردم در خانه ملت با گرامیداشت یاد حضرت امام و همه کسانیکه در به نتیجه رسیدن انقلاب نقش ایفا کرده اند این روز بزرگ و ماندگار را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده های گرانقدر شهداء ،آزادگان، جانبازان ،ایثارگران و تمام ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم .  همگان را به حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز جشن ملت ایران دعوت می نمایم تا بار دیگر ضمن خلق حماسه ای دیگر، دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مأیوس نمایند و با آرمان های بنیانگزار کبیر و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت نماییم. 
توفیق ،سلامت ،سربلندی و سرافرازی ملت ایران را  از خدای سبحان مسئلت دارم.

             عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار