کد خبر: ۵۶۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱ 08 February 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،بیژن نامدار زنگنه وزیرنفت در گفتگوی زنده تلویزیونی از شبکه دنا با اشاره به ذخائرنفتی موجود در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: دو شهرستان گچساران و بهمئی جز مناطق ویژه نفتی این استان هستند.

وی با اشاره به اینکه، احداث 6 پتروشیمی در این استان در دست اجرا است، خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن این پروژه ها این استان به قطب پتروشیمی تبدیل شده و شاهد تحول چشمگیری در این منطقه خواهیم بود.

وزیر نفت با تاکید بر اینکه، گازرسانی به روستاها راهکاری برای صبانت از جنگل ها است، بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد دارای عرصه های جنگلی و گیاهی متنوعی است و به این علت گازرسانی روستایی در این منطقه حائز اهمیت است و تاکنون اقدامات مطلوبی در این زمینه انجام شده است.

زنگنه بیان کرد: این استان نقطه اتصال جنوب به شمال کشور است و به طور قطع از سرمایه گذاران صنعت نفت و صنایع وابسته حمایت می کنیم.

وی با بیان اینکه، تاکنون 250 میلیارد تومان برای فعالیت های فرهنگی، روستایی و ورزشی از محل اعتبارات نفت در این استان هزینه شده است، تصریح کرد: خوراک اولیه احداث پالایشگاه در این استان را تامین می کنیم.

وزیر نفت اظهار داشت: این استان دارای موقعیت خاص جغرافیایی است و در همسایگی استان های بزرگ کشور قرار دارد و می طلبد از ظرفیت های گردشگری آن به نحو مطلوبی برای توسعه آن استفاده کرد.

زنگنه بیان کرد: این استان دارای موقعیت خاص جغرافیایی است و در همسایگی استان های بزرگ کشور واقع شده است و باید جهت توسعه از ظرفیت های گردشگری آن به نحو مطلوبی استفاده کرد.

وزیر نفت تصریح کرد: هر واحد صنعتی که وارد چرخه تولید شود ما آمادگی تامین گاز آن را داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار