کد خبر: ۵۶۳۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳ 08 February 2018
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرآوران، هوشنگ صیدالی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت، بیژن عالی‌پور مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و مسئوولان محلی برگزار شد، اظهار کرد: از حضور شما در ایام دهه فجر در گچساران تشکر می‌کنم به ویژه با دستور برگشت به کار تعدادی از نیروهای حراست نفت گچساران کام مردم این شهرستان را شیرین کردید.
وی افزود: شرایط برگشت به کار این تعداد نیرو مقدور نبود اما جنابعالی در این خصوص مجوز برگشت به کار را صادر کردید.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به پروژه‌های در دست اجرا از محل منابع نفت برای گچساران از جمله جاده‌های در دست اجرا تصریح کرد: درخواستی که از شما در این خصوص وجود دارد اختصاص نقدینگی بیشتری در این خصوص است زیرا تعمیر و بازسازی این جاده‌ها مسیر دسترسی به کارخانجات نفتی و تاسیسات را طولانی‌تر کرده است.

صیدالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آخرین وضعت سدچم‌شیر گچساران گفت: این سد در سال ۹۷ یا اواخر ۹۸ قرار است آبگیری شود، معضل اصلی ما نیز در سال ۹۷ معضل آب خواهد بود و این امر بر تولید ما اثر خواهد گذاشت.

وی ادامه داد: نفت ما نمکی است و نیاز به آب صنعتی دارد بنابراین نیاز ما به آب زیاد است در حال حاضر از چاه‌های آبی  در حال آب گرفتن هستیم و مقرر شده بخشی نیز از سد کوثر  و چم‌شیر تامین شود.

صیدالی افزود: در این خصوص یا باید فرصت به سد داده شود تا تولید انجام شود یا اگر سد آبگیری شود امکان تولید از این سو از مخزن مقدور نیست.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران در ادامه با اشاره به وضعیت فرزندان شاهد در شرکت نفت خواستار رسیدگی و توجه بیشتری به آنها شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار