گروه نمایش خیابانی آوای جنوب برگزار کرد؛
نمایش خیابانی مرگ پایان زندگی نیست در ششمین روز از دهه فجر در میدان مرکزی شهر دهدشت اجرای خیابانی شد.
کد خبر: ۵۶۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴ 08 February 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه نمایش خیابانی" مرگ پایان زندگی نیست" برای عموم مردم اجرای عمومی شد.

رحیم دادوند کارگردان این نمایش به خبرنگار تابناک گفت: این نمایش تحت عنوان جشنواره استانی با موضوعات قرآنی و به میزبانی شهرستان کهگیلویه برگزار شد. 

وی گفت: جشنواره استانی شامل عکاسی و نمایش خیابانی میباشد. 

دادونداضافه کرد: اکنون در حال اجرای مرحله ی اول جشنواره هستیم و در پایان مرحله اول سه نمایش برتر با انتخاب هییت داوران و با مجوز از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سرتاسر استان اجرای خیابانی می شوند.

رحیم دادوند در مورد نمایش "مرگ پایان زندگی نیست" گفت: مخاطبین این نمایش در واقع همه رده های سنی هستند و هدف از اجرای این نمایش اینست که به مخاطبین خود می گوید تا در این دنیا زنده هستیم بهتر است قدر همدیگر را بدانیم و به هم محبت کنیم. 

وی ادامه داد: در واقع این نمایش به مخاطب میگوید بعد از فوت کردن پوشیدن لباس مشکی و ولخرجی های امروزی اصلأ ارزشی ندارد و تنها چیزی که مهم است صله ی رحم و ارتباط عاطفی و عشق به همنوع است.

این نمایش خیابانی با نویسندگی و کارگردانی رحیم دادوند و با هنرمندی اسحاق حسینی ،حمید یقوبی،حمید دهقان ،حسین صالحی ، رحیم دادوند اجرا شد. 

گزارشسید مصطفی گنجی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار