جلال پوران فرد گفت بعد از ظهر روز (پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه ۹۶ ) از ساعت ۱۳ الی ۱۸ حوادث ترافیکی زیادی در سطح استان داشتیم که منجر به فوت و مصدومیت ۱۵ نفر شد.
کد خبر: ۵۶۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶ 09 February 2018

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از امداد رسانی دو بالگرد یاسوج وگچساران برای دو مصدوم و اعزام ۵ آمبولانس برای دو تصادف در دو راهی کریک و جاده بابامیدان  با ۱۳مصدوم خبرداد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان؛ جلال پوران فرد بابیان اینکه بعد از ظهر روز (پنجشنبه ۱۹ بهمن ماه ۹۶ ) از ساعت ۱۳ الی ۱۸ حوادث ترافیکی زیادی در سطح استان داشتیم افزود: در ساعت ۱۳ بالگرد اورژانس گچساران برای خانمی ۶۰ساله که سرنشین موتور سیکلیت و در هنگام تصادف دچار شکستگی فمور شده بود اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه بالگرد مصدوم را به بیمارستان شهید رجایی گچساران انتقال داد گفت: در ساعت ۱۳ و۵۰ دقیقه گزارشی مبنی بر واژگونی تراکتوری در کلاغ خور سیلاب کلوار نیز گزارش شد که باتوجه به مسافت طولانی بالگرد اورژانس یاسوج به محل اعزام شد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان تصریح کرد: در ساعت ۱۵ و ۱۱ دقیقه گزارش تصادف پژو با کامیون در دوراهی کریک به مرکز پیام اعلام شد که بلافاصله آمبولانس منطقه پاتاوه، میمند، ۷۰۷ و دو آمبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: یک نفر از مصدومان در دم جان باخته بود و ۶ نفر دیگر بعد از اقدامات لازم اورژانسی به مرکز ترومای یاسوج انتقال داده شدند.
پورانفرد اعلام داشت: در ساعت ۱۸ و ۴دقیقه عصر همچنین گزارشی مبنی بر برخورد دو خودروی پژو پارس در تونل آب سفید جاده بابامیدان ودمصدوم شدن ۶ نفر از سرنشینان به مرکز پیام گزارش شد.
وی افزود: پس از اعلام این خبر بلافاصله دو آمبولانس اورژانس آب سفید و دشتروم به منطقه اعزام و بعد از بررسی و اقدامات لازم ۳ مصدوم درمان سرپایی و ۳ مصدوم به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شد.
پوران فرد اذعان کرد: این حوادث ترافیکی سطح استان یک فوتی و ۱۴ مصدوم به دنبال داشت که باتلاش و اقدامات درمانی پرسنل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار