کد خبر: ۵۶۴۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 11 February 2018

شهردارسرفاریاب در جمع خبرنگاران ضمن خیرمقدم به خبرنگاران و آرزوی موفقیت برای این افراد در عرصه های مختلف خبری وتبریک دهه پرفروغ فجر ،بیان کرد: تقریبا بعداز سه ماه ازمدت خدمت تصمیم برنشست خبری گرفتم.
 
به گزارش صبح یاسوج ازسرفاریاب؛سید حسین بامزر در ادامه به اهداف وکارهای انجام شده اشاره و عنوان کرد:در زیرسازی خیابانها و معابر ۱۵هزارمترمربع تامرحله قیر ریزی با اعتبار۱۴۵میلیون کارشده که ۵۰۰۰هزارمتربه صورت امانی انجام شد که برای شهرداری مقرون به صرفه بوده است.
 
وی ادامه داد:۵حلقه لوله برروی دره هابه قیمت یک میلیارد ریال و کانال های هدایت سیلاب که اعتباری یک میلیارد و دویست میلیون ریالی انجام شده است.
 
سیدحسین بامزر با اشاره به جمعیت ۲۰۰۰هزارنفری شهر سرفاریاب،اظهار کرد:سرفاریاب در حال حاضر بدون پارک است و یکی از برنامه های ما ایجاد پارک کودک بودکه باهمت دوستان زمین آن خریداری شده است .
 
شهردارسرفاریاب بیان کرد:فلکه ورودی شهر باتوجه به تردد زیاد خودروها ازلحاظ فنی مناسب نبود و تصمیم به تخریب آن گرفتیم که درصورت همکاری زمین داران، نقشه فلکه جدید تهیه است و به زودی بازسازی خواهدشد.
 
بامزر به مهترین دغدغه ی خود اشاره وعنوان کرد:مهترین دغدغه بازگشایی ورودی وخروجی بود که کار آن انجام شده و در آینده نزدیک دو بلوار در ورودی وخروجی نیز ایجادخواهیم کرد.
 
وی در خصوص ساختمان شهرداری گفت:درحال حاضر ساختمان شهرداری استیجاری هست که قصد داریم با پویائی و کارآمدتر نمودن سیستم شهرداری و با خرید زمین ساختمان جدیدی برای شهرداری، احداث کنیم.
 
شهردار سرفاریاب با اشاره به وسعت شهر ،عنوان کرد:شهرما از دوقسمت تشکیل شده که قسمت اسلام آباد از شهرمقداری فاصله دارد ولی درتوزیع اعتبار همه جای شهر را مدنظر داریم.
 
وی شهردار بودن را کار سختی دانست و بیان کرد: باعشق و علاقه و همکاری مردم،احساس خستگی درخود نمی بینم و شبانه روز به فکر ارائه خدمت به مردم هستم.
 
بامزر با اشاره به اینکه دو روز در هفته کارجمع آوری زباله را انجام می دهیم ،گفت:به علت نبودن مکان دفع زباله در سرفاریاب،زباله ها را در محل جمع آوری زباله شهرستان کهگیلویه تخلیه می کنیم.
 
وی افزود:امیدوارم در آینده نزدیک با کمک نماینده مردم و استاندار و سازمان شهرداریها،بتوانیم اعتبارخوبی جذب کنیم تا مشکلات سرفاریاب حل شود.
 
 
این مسئول، ادامه داد:خط مسیرلوله گاز از توسعه شهرجلوگیری کرده وتلفات جانی برای مردم داشته است که امیدوارم که شرکت گاز فکری به حال مردم کند.
 
حسین بامزر ضمن تقدیر از شورا اسلامی سرفاریاب،گفت:باشورای شهرتعامل خوبی دارم و در اجرای مصوبات شورا کوتاهی نکرده ام.
 
شهردار سرفاریاب به سلامتی مردم اشاره وعنوان کرد:باتوجه به جلسات برگزارشده قرار بر این بود که کار کشتار قصاب ها در کشتارگاه انجام شود که تا کنون به صورت آزاد و درفضای باز انجام می گیرد.
وی درمورد جمع آوری احشام گفت :تذکرات لازم واطلاع رسانی برای جمع آوری انجام شده ولی باتوجه به اینکه شغل اصلی مردم دامداری هست، دنبال فکر و چاره ای برای مردم هستیم.
 
بامزر درمورد خبرنگاران گفت: خبرنگاران امانت داران جامعه و افراد مورد وثوق جامعه هستند و از باب صداقت و جدیت در کار و پیگیری امور، حضور این قشر زحمتکش در لایه های مختلف جامعه احساس می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار