رئیس آموزش وپرورش لنده در اجتماع حماسی ۲۲ بهمن
رئیس آموزش وپرورش لنده گفت: برجام و دیپلماسی موفق ایران اسلامی گره خورده به همین پشتیبانی‌ها و حمایت‌های ملت بوده که باعث شد تیم دیپلماسی ایران در عرصه سیاست‌های داخلی و خارجی سربلند و پیروزمندانه حاضر شود
کد خبر: ۵۶۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴ 11 February 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد مردم شهرستان لنده با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در لنده طنین‌انداز و بر وحدت و انسجام خود تأکید کردند.

 امروز همزمان با سالروز پیروزی انقلاب و هم نوا با ملت وفادار و ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی مردم شهرستان لنده یک‌صدا فریاد و جشن پیروزی انقلاب خود را طنین‌انداز کردند.

علی جاویدان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده در این مراسم با شکوه با اشاره حضور منسجم و متحد مردم و صفوف به هم فشرده آنها اظهار داشت: در سالروز پیروزی انقلاب بار دیگر مردم با مشت‌های گره کرده به میدان آمدند تا بگویند پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و امام و رهبری تا پای جان ایستاده‌اند.

وی افزود: همه آمدند تا بگویند به شعارهای خود پایبند هستیم و در دشوارترین آزمون‌ها هم در سایه رهنمودها و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب برای سربلندی و سرافرازی کشور و انقلاب و نظام خود تلاش خواهند کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده در ادامه با بیان اینکه مردم آمدند تا بگویند در سایه وحدت و همدلی و وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم تصریح کرد: در سایه همین وحدت و انسجام توانستیم دشمنان را در برابر عزت و عظمت ملت ایران وادار به تعظیم و به اقتدار و عظمت خود بیفزاییم.

جاویدان خاطرنشان کرد: برجام و دیپلماسی موفق ایران اسلامی گره خورده به همین پشتیبانی‌ها و حمایت‌های ملت بوده که باعث شد تیم دیپلماسی ایران در عرصه سیاست‌های داخلی و خارجی سربلند و پیروزمندانه حاضر شود.

وی به تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه اشاره و گفت:در فجر فاطمی عهد دیگر با ولی فقیه خود خواهیم بست و در دفاع از آرمان‌ها و اعتقادات خود ثابت قدم خواهیم ماند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار