زارعی در جمع راهپیمایان یاسوجی عنوان کرد
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی: با وجود اینکه در سهم اعتبارات عمرانی استانی سرانه کشور ۱۳۰ هزار تومان منظور شده، اما استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان نخستین استان سهم اعتبارات عمرانی استانی آن بالای ۵۰۰ هزار تومان منظور شده است.
کد خبر: ۵۶۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷ 11 February 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، غلام‌محمد زارعی ظهر امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن شهر یاسوج با بیان اینکه ملت ایران شاه را از کشور خارج کرد و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در این کشور به رهبری امام عزیز مستقر کردند، اظهار داشت: در طول سالیان بعد از انقلاب ملت ایران ایستاد مقاومت کرد، در صحنه ماند و به لطف خدا در دهه ۹۰ آمریکا از کل منطقه اخراج شد.

وی افزود: این پیروزی عظیم و این حرکت بزرگ الهی با لطف خدا و این ۲۲ بهمن‌ها به دست آمد و هر ساله در ۲۲ بهمن مجددا مردم عزیز ایران و استان ما و شهر زیبای یاسوج به صحنه می‌آیند و این حضور به معنای یک حماسه عظیم و یک اقیانوس بیکران در سراسر کشور برای یک فریاد بلند بیعت مجدد با امام، راه امام، راه شهیدان، مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران امروز نیز در ۲۲ بهمن به صحنه آمدند تا بار دیگر تو دهنی محکمی به دشمنان این نظام بزنند هرچند تجارب گذشته نشان داده که دشمنان این نظام اهل عبرت نیستند.

زارعی با بیان اینکه نگاه دولت، نظام و مجلس به مناطق محروم نگاه ویژه‌ای است، اظهار داشت: با وجود اینکه در سهم اعتبارات عمرانی استانی سرانه کشور ۱۳۰ هزار تومان منظور شده، اما استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان نخستین استان سهم اعتبارات عمرانی استانی آن بالای ۵۰۰ هزار تومان منظور شده است.
 
سرانه عمرانی 5 برابری کهگیلویه و بویراحمد نسبت به میانگین کشوری


رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه این موضوع نشان می‌دهد که آینده استان آینده درخشان و رو به پیشرفتی است، افزود: علاوه بر این، پروژه‌های بزرگی در دست اجرا است و از هم مهم‌تر بزرگترین پروژه اقتصادی یعنی پتروشیمی دنا-بویراحمد است که در ماه‌های آینده عملیات اجرایی آن شروع شده و بیش از هفت هزار میلیارد تومان در این منطقه سرمایه‌گذاری انجام می‌شود.

عضو کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پروژه پتروشیمی دنا-بویراحمد نقش بسیار بزرگی در تحول، پیشرفت، اقتصاد و اشتغال خواهد داشت، گفت: امیدواریم خدای متعال توفیق دهد نظام جمهوری اسلامی که با استحکام به سمت قله‌های پیشرفت در حال حرکت است بتوانیم از این حرکت رو به جلو و پیشرفت و ظرفیت‌های نظام سهم عادلانه و خوبی برای پیشرفت استان و شهرستان‌های استان داشته باشیم.

زارعی خطاب به راهپیمایان ۲۲ بهمن شهر یاسوج ادامه داد: خاک پای شما هستم که امروز برای حفظ نظام و انقلاب خود و پاسخ به خواست رهبری عزیز و فرزانه انقلاب و شهدای انقلاب به صحنه آمدید و حماسه دیگری را خلق کردید.
 
سرانه عمرانی 5 برابری کهگیلویه و بویراحمد نسبت به میانگین کشوری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار