شهردار لنده در گفتگو با تابناک
این مطالبات با توجه به اهمیت آنها در شورای سلامت شهرستان به دفعات در سالهای گذشته مصوب می شدند ولی محقق نگردیدند ساماندهی کشتار گاه دام سبک و حصار کشی محل دپوی زباله های لنده بودند.
کد خبر: ۵۶۴۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵ 11 February 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد دو تا از مطالبات مردم لنده که به کرات درفضای مجازی و محافل عمومی عنوان می شد و این مطالبات با توجه به اهمیت آنها در شورای سلامت شهرستان به دفعات در سالهای گذشته مصوب می شدند ولی محقق نگردیدند ساماندهی کشتار گاه دام سبک و حصار کشی محل دپوی زباله های لنده بودند.

شهردار لنده در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویر احمد گفت : کشتار گاه دام سبک لنده تا به امروز بوسیله شهرداری اداره می شد و پرداخت حقوق و مزایای نیروی انسانی و همچنین پرداخت قبوض برق و آب و گاز با هزینه شهر داری انجام می گرفت که دریک فرآیند قانونی این کشتار گاه را به بخش خصوصی واگذار کردیم و ازین پس تمامی امورات کشتار گاه برعهده بخش خصوصی است .

مشهدی زاده با اشاره به مشکلات متعددی که به کرات از سوی مردم و خبرگزاری های شهرستان نسبت به روش حمل گوشت به صورت غیره متعارف عنوان می شد افزود: حفظ سلامت جامعه اولین وظیفه خطیر نه تنها شهرداری بلکه سایر ادارات و نهادهای درگیر با حوزه سلامت است و دراین راستا مطالبه تامین خودروی حمل لاشه های گوشت از محل کشتارگاه به سطح شهر یک خواسته بحق است .

وی گفت : تا به امروز انتقال لاشه ها به شکل غیره متعارف با خودروهای رو باز انجام می گرفت و دراین زمینه یکی از برنامه های فوری بخش خصوصی ساماندهی کشتار گاه با اولویت تامین خودروی یخچال دار بود که خوشبختانه تامین شد.

مختار مشهدی زاده شهردار لنده به یکی دیگر از مطالبات مردم لنده و شورای سلامت شهرستان را ساماندهی محل دپوی زباله ها عنوان کرد و دراین راستا گفت : محل دپوی زباله های شهر از آنجا که محصور نیست و در سالهای گذشته اعتراضات و نارضایتی های بسیاری خصوصا از سوی کشاورزان مجاور به این موضوع بود شهرداری وظیفه خود دانست در این زمینه ورود پیدا کند و نسبت به حصار کشی محل دپوی زباله های شهر اقدام کرد.

مشهدی زاده با اشاره به میزان هزینه کرد پروژه گفت : از محل اعتبارات داخلی شهرداری بالغ بر ۲۱۰ ملیون ریال حصار کشی انجام میشود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار